_G_
Ny medlem
_G_ meny 1
keneth meny 1
lite sent kanske
keneth meny 1
lite sent kanske
Med tanke på att det är tidigt på säsongen, kallt i backen samt att vi faktiskt kommer att köra på riktiga kringelikrokvägar med noll marginal för misstag (avåkningar) så kommer det inte att gå tokfort. Kalla tempot inspirerat....det e nu man börjar fundera p åvilken grupp man ska köra i... hur körs det i dom olika.. tokgas på varje raka eller det e lagom där o ändå fort i kurvorna?
Har inga såna förhoppningar allsJag samlar gärna snabbaste gruppen...
GREAT Av maverik att låna ut sin Ducce... Kankse han försöker få mig att ändra inställning till skramlet,, får se hur jag ställer mig till det efter gaset.. Men TACKAR som satan, nu kan man vara med...
Han kommer vurpa den...2897479Har inga såna förhoppningar alls
Nu är du snäll mot henne, nyservad o fin, annars...
Han kommer vurpa den...
Jag samlar gärna snabbaste gruppen...
GREAT Av maverik att låna ut sin Ducce... Kankse han försöker få mig att ändra inställning till skramlet,, får se hur jag ställer mig till det efter gaset.. Men TACKAR som satan, nu kan man vara med...
Hmm... Det börjar närma sig, o vädret verkar hålla i sig
Kan ju inte bli bättre!
**Peppar mig själv**
Här sitter man o undrar... med bakbromsen i handen...
Men de e ju de ja gööuurr... föriheldveteé....
Gött. fick min båge idag. Låter bra o går mycket bättre. så imorgon bär de av. jag e med. Hoppas där kan vara lite mat till mig med Vilken meny kan kvitta. Går de inte o lösa så får jag ha lite mat med själv. Inte värre än så. . Jag kunde inte bestämma något förren bågen var klar tyckte jag. Lite trisst men nu e jag på G. Vi är ett litet gäng som samlas på Statoil i åstorp o sen ner till eslöv. Vi samlas lite innan 08.00. Någon som bor i närheten kan joina oss där då. Sen bär de av
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |