Fan de bilderna har jag inte sett innan.
Är det försent att vinna glassen än?
Nope, shoot!!!
Fan de bilderna har jag inte sett innan.
Är det försent att vinna glassen än?
Nope, shoot!!!
Någon som ska köra från malmö och vill ha sällskap??
Hoppas att du får rätt på den snabbt (och framförallt billigt)! Blev fälgarna bra?2898846Allright allihopa. Nu är jag hemma igen, dock utan hoj för den är på väg hem till mina föräldrar i Småland. Det är ju en förjävla tur att man har föräldrar
Vi gjorde lite undersökningar på plats och det verkar som om där ej finns någon gnista till tändstiften. Vad sen det beror på vet jag inte.
Angående imorgon så hade jag beställt en meny 1. Om någon vill ta den i mitt ställe så vore jag tacksam Sent som fan men jag antar att några av er kollar den här tråden imorgon, åtminstone våra rajslajters kanske?
Nu får jag ta sikte mot Nationaldagsrundan istället. Ha det super imorgon!!!
Hoppas att du får rätt på den snabbt (och framförallt billigt)! Blev fälgarna bra?
Det där med maten löser sig, oroa dig inte.Angående imorgon så hade jag beställt en meny 1. Om någon vill ta den i mitt ställe så vore jag tacksam Sent som fan men jag antar att några av er kollar den här tråden imorgon, åtminstone våra rajslajters kanske?
Nu får jag ta sikte mot Nationaldagsrundan istället. Ha det super imorgon!!!
Noterat, vi ses!Måste sent om sider lämna återbud...
Anmäld först och så måste du hoppa av nu, kässssssssssssssssss ju.Japp, det går bra
Edit: plats 6 blir ledig, finns inte en chans att jag blir klar i tid för att hinna med :/ Hoppas dock kunna ta en egen tur senare imorgon, ses på vägarna!
Morning ppl,
2+ grader!
fan skitvarmt ju!
Alla pojkar glöm inte att ta på er era "NUTWARMERS" !
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |