BeBe
Full fart spar tid...
JKay, nu mera även officiell tolk mellan kungadömmena Skåne o Halland....Eller vad den banan nu heter...
JKay, nu mera även officiell tolk mellan kungadömmena Skåne o Halland....Eller vad den banan nu heter...
Ah, tack för att du redde ut begreppen. Häruppe kallar vi det Falkenberg kort och gott Trodde det var nåt hak där helsingborgsmaffian hade samling
Somliga straffar gud med desamma... Hoppas du hittade allt o inte fick skinstället polerat av backspeglar o andra saker...
När startas nya tråden för nästa körning?
Tyvärr ser det inte ut som om vi kommer att rodda någon NDR 2008.Jag tänkte precis skriva exakt samma sak...
Inte dax att börja spamma inför nästa körning? bara 26 dagar kvar dit ju...
Tyvärr ser det inte ut som om vi kommer att rodda någon NDR 2008.
Både JKay och PGH har fått förhinder att reisleita och själv har jag mycket begränsad tid att hinna rodda allt på egen hand.
Om det finns någon som är villig att ta på sig rollen som reisleiter för en 25-manna grupp så skicka ett PM till mig.
Både JKay och PGH har fått förhinder att reisleita och själv har jag mycket begränsad tid att hinna rodda allt på egen hand.
Om det finns någon som är villig att ta på sig rollen som reisleiter för en 25-manna grupp så skicka ett PM till mig.
Jag och kapten kan med varm hand ta snabba gruppen och visa er saltgurkor hur fan man vrider rulle och bombar satan.
Mav, det här funkar inte
Det måste väl finnas fler snubbar/snubbor som hittar i skåne och kan vara gruppledare. Nu är ju d1ce och jag så sjukt jävla snabba så vi kanske kör ifrån resten annars kan vi självklart leda varsin grupp.....hit med kartan bara, hur svårt kan de va?
Allvarligt, detta går inte att ställa in!
Strömpa ligger i inboxen för PM, ska ta ett snack.aaahhh bull, jag som fixa ledigt o sett framemot detta jag är tyvärr värstsämst på att ligga först men en av mina nära vänner strömpa brukar vara en jävel på att leda så ska kolla med han.
Förfrågan är skickad.Jag håller med. De andra som var gruppledare kan inte de ställa upp den här gången oxå?
Då hade vi hamnat fåkking vilse vill jag lova!Mav, det här funkar inte
Det måste väl finnas fler snubbar/snubbor som hittar i skåne och kan vara gruppledare. Nu är ju d1ce och jag så sjukt jävla snabba så vi kanske kör ifrån resten annars kan vi självklart leda varsin grupp.....hit med kartan bara, hur svårt kan de va?
Allvarligt, detta går inte att ställa in!
Behövs det fler ledare i MCK?
Ta av dig kläderna så får vi se om jag är sugen.Var inte solid sugen?
Ta av dig kläderna så får vi se om jag är sugen.
Glöm det, taz!
Men de andra kanske inte gillar att plöja motorväg.Men men men men.... varför? Jag är en "säker" förare
Du hade ju lätt valt min grupp Smulan, och Speedgirl
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |