Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

yoohan

Team Manwhore
Gick med
25 Feb 2005
Hoj
Honda VTR1000 SP-1
:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :skrattaåt

Somliga straffar gud med desamma... Hoppas du hittade allt o inte fick skinstället polerat av backspeglar o andra saker... :gnissla

Nejdå, det var okies... allt återfanns som sagt... kanske inte i originalskick, men ändå! ;) Jag kan tänka mig att billisterna NJÖT i stora drag när "den jävla fartdåren tappade sina grajjår HAHA, rätt åt det jevvra svinet" :D

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Jag tänkte precis skriva exakt samma sak...

Inte dax att börja spamma inför nästa körning? bara 26 dagar kvar dit ju... :yoparty :yoparty
Tyvärr ser det inte ut som om vi kommer att rodda någon NDR 2008. :(
Både JKay och PGH har fått förhinder att reisleita och själv har jag mycket begränsad tid att hinna rodda allt på egen hand.

Om det finns någon som är villig att ta på sig rollen som reisleiter för en 25-manna grupp så skicka ett PM till mig.

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Triumph
Både JKay och PGH har fått förhinder att reisleita och själv har jag mycket begränsad tid att hinna rodda allt på egen hand.

Om det finns någon som är villig att ta på sig rollen som reisleiter för en 25-manna grupp så skicka ett PM till mig.

Ni fram väl skjuta fram nationaldagen 17dar istället, så kan jag också vara med. :rolleyes:

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
aaahhh bull, jag som fixa ledigt o sett framemot detta :( :( jag är tyvärr värstsämst på att ligga först men en av mina nära vänner strömpa brukar vara en jävel på att leda så ska kolla med han.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00

Muta JKay att ge upp vad han nu har för planer och låt honom ta en grupp. Jag och kapten kan med varm hand ta snabba gruppen och visa er saltgurkor hur fan man vrider rulle och bombar satan. ;)

Vi har laddat länge för det här! Get it done :yoparty

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev

Mav, det här funkar inte :fakta
Det måste väl finnas fler snubbar/snubbor som hittar i skåne och kan vara gruppledare. Nu är ju d1ce och jag så sjukt jävla snabba så vi kanske kör ifrån resten annars kan vi självklart leda varsin grupp.....hit med kartan bara, hur svårt kan de va? :)
Allvarligt, detta går inte att ställa in!

Jag och kapten kan med varm hand ta snabba gruppen och visa er saltgurkor hur fan man vrider rulle och bombar satan. ;)

:fakta

Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Det måste väl finnas fler snubbar/snubbor som hittar i skåne och kan vara gruppledare. Nu är ju d1ce och jag så sjukt jävla snabba så vi kanske kör ifrån resten annars kan vi självklart leda varsin grupp.....hit med kartan bara, hur svårt kan de va? :)

:fakta

Jag håller med. De andra som var gruppledare kan inte de ställa upp den här gången oxå?

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Jag som trodde det skulle bli lätt att komma undan...
Okej, okej, okej, jag försöker fixa då. Ska bara komma hem från Lissabon först.

aaahhh bull, jag som fixa ledigt o sett framemot detta :( :( jag är tyvärr värstsämst på att ligga först men en av mina nära vänner strömpa brukar vara en jävel på att leda så ska kolla med han.
Strömpa ligger i inboxen för PM, ska ta ett snack. :tummenupp

Jag håller med. De andra som var gruppledare kan inte de ställa upp den här gången oxå?
Förfrågan är skickad. :)

Då hade vi hamnat fåkking vilse vill jag lova!

Last edited:

toxicated

Ny medlem
Gick med
7 Jan 2004
Hoj
Ingen just nu
Jag missade Svt då jag inte hade köpt hoj än, nu har man hoj igen och har verkligen sett fram imor NDR och hoppas verkligen det blir av :)

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...