Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Hade inte vår Hallänning varit så uppmärksam så hade jag kört glömma bort bromsskivelåset-tricket o sånt kan bli, förutom en stilfull läggning, väldigt kostsamt...... passade på att köra det berömda "Tappa hojen tricket" ../Z
Hade inte vår Hallänning varit så uppmärksam så hade jag kört glömma bort bromsskivelåset-tricket o sånt kan bli, förutom en stilfull läggning, väldigt kostsamt...![]()
Kan inget annat än hålla medHAHA, Vem var klanten som stod och sopade upp en sönderslagen tallrik? Fan va klantigt och pinsamt och förstöra restaurangens inventarier![]()
Kan inget annat än hålla med
Om jag inte minns hellt fel så kör han en Aprilia som är varvtalsbegränsad :-D
HemligstämplatIngen som har turen ritad på en karta och som vill dela med sig?![]()
Ingen som har turen ritad på en karta och som vill dela med sig?![]()
*host*.... ja speciellt när nästan 100 pers kört hela rundan....Hemligstämplat![]()
*host*.... ja speciellt när nästan 100 pers kört hela rundan....![]()
......och bara 5 hade en aning om var vi var någonstans....![]()
Ja...skulle ha det iaf...men jag undrar jag om de verkligen hade koll på var de var mellanåt...![]()
![]()
Nästan halva rundan var ju "hemmabana" för oss från norr......och bara 5 hade en aning om var vi var någonstans....![]()
...O jag borde ha gjort det i Kattvik men jag hade ju inte näsan i kartan hela tiden. Mavve håller god min o hittar rätt iaf... o en annan får ju inte avvika från ledet....Jag märkte i alla fall inte av någon vilsekörning, ...Jag bara följde strömmen så att säga.![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |