Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Helgen efter valborg kommer vi nog köra en runda... Kan säga till när det närmar sig... Ska nämligen köra upp till mellan den 29. :banana
Jasså?:)

Tell me about it!
En riktigt lång och fin runda hoppas jag att du kan hitta på, jag missade ju denna turen.
Vägar i storlek med dem som du jag och gröön körde efter en kväll i sjöbo i somras, (för du va väll med då?:)) är suget enormt efter just nu..!

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Bättre sent än aldrig vill jag också tacka för en skön runda! Så jävla härligt väder o fina vägar!:) Bra jobb av JKay denna gången också! inga vilsekörningar. Dock kan man ju säga att det var brist på tempo bak i gruppen, men hellre det än att folk kör över sin förmåga..passade inte riktigt mig bara!

och JKay som fick till en böööörn!:hihi Såg inte riktigt för han körde o gömde sig först...fast är nog rätt säker på att han tog några skutt först;):D

Nästa runda kommer jag förhoppningsvis utan 125:a!! :banana Annars kommer jag inte alls...den har redan gått sista vilseturen nu får jag hoppas!

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Jasså?:)

Tell me about it!
En riktigt lång och fin runda hoppas jag att du kan hitta på, jag missade ju denna turen.
Vägar i storlek med dem som du jag och gröön körde efter en kväll i sjöbo i somras, (för du va väll med då?:)) är suget enormt efter just nu..!
Kommer inte jag ihåg?:va Men när alla har fått stor hoj o kort så får vi ut på lite wheelieträning!:tummenupp

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Vilse anordnar 3 rundor på år.

SVT har du kört men sen kommer NDR - Nationaldagsrundan och sist SLT - Söder om Landsvägen Tour. Mellan dem så är det till att hoppa på RR eller ROH. Eller....fixa en runda själv. :)

Men JKay menar du att jag ska klara mig på detta under ett år? Nä, får nog ta och göra det sistnämnde, kanske rentav starta ett team med enbart hojbrudar från Skåne. Finns en del idéer, men först måste jag ha min kawa bäbis :tungan innan jag kan planera/organisera.

Najib

Medlem
Gick med
22 Oct 2007
Hoj
2007 R1
Men JKay menar du att jag ska klara mig på detta under ett år? Nä, får nog ta och göra det sistnämnde, kanske rentav starta ett team med enbart hojbrudar från Skåne. Finns en del idéer, men först måste jag ha min kawa bäbis :tungan innan jag kan planera/organisera.

Hur många brudar blir de??
ni va ju inte många på träffen....:pannkyss

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Hoj
Beror ju helt på vad du hade tänkt dig...... :rolleyes: :D

Ja jag bjöd in till den kommentaren, enbart för att se vem här som var först på plats att ta tillfället och det förvånar mig inte att det skulle vara du som kommentera min lust.Jag hade tänkt mig kravlöst!

Hur många brudar blir de??
ni va ju inte många på träffen....:pannkyss

Jag är mycket medveten om att vi är en minoritet, just därför hade det varit roligt. Förvånar mig att det inte redan finns.

Last edited:

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Hoj
Muahahahahahhahahahaha!!! :D

Du är en USEL människa BeBe!! :hihi

Det fanns en baktanke bakom mitt sätt att skriva och trots att jag inte träffat denna man mer än en gång, så är jag inte förvånad att han skulle vara en av de som var tvungna att kommentera ;)

Ja den låg faktiskt på silverfat :D
När ni kommer upp till pärlan, då skall vi dra ut på goa vägar. Den som väntar på nått gott (drömmer :rolleyes: ) väntar ju ändå alltid för länge... :)

Ja det hoppas jag, det låter kravlöst! Men sluta dröm då,ut och piska kurvorna:whip,du har ju åtminstone möjligheten till det!

Last edited:

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Hoj
Som man känner sig själv känner man ju andra... :tungan

Ja idag blir det BB till jobbet o sedan lutar det åt en TT i kväll. :yoparty

Jag lider ändå lite med dig, hoppas den gröne kommer asap! :)

Jag erkänner, jag är rätt rapp i käften och det har sina fördelar :tungan

Skönt att höra att någon lider med mig. Jag har liksom inte förstått det här innan med varför det är så märkvärdigt när man köper hoj.

Inte trodde jag att jag skulle bli kär i ett materiellt ting, jag känner mig nykär :kär ! Det pirrar i hela kroppen, jag tänker på den hela tiden och t.o.m drömmer om den.
Jag borde få leveransdatum närsom, annars snor jag FZ6:an, så får han säga vad han vill :såjaponken Mohaha

Ah det är därför det är BeBe=BB=Blackbird. Men VTR:en är läckrast!

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...