Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
:va ni ser lite så där lagom pigga ut töser :)

Ja nu får kapten vissa att vi här i sthlm också kan ;)
Man blir rent utav avis, har ju fått lyssna på en viss tös som
var å lekte motardförare i nån kurva där :gnissla
Jag är bara glad att de gick så bra för tösen :)

:hihi ja nu får ni visa att ni oxå kan och du ska bara veta hur kallt det var på morgonen, tur att det blev varmare :)

Och jag kan ju oxå säga att jag var glad att det slutade som det slutade :)

Zion

---XXX---
Gick med
19 Jun 2007
I södra delarna av sydsvenska söderåsens södra slu
Hoj
En orange fattas två + en R6 Stunt
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Var det du som var ute i grönsakslandet o körde :confused:

Nej jag var aldrig utanför vägen :)

Men missade att det var en korsning och inte bara en vanlig kurva så när jag bromsade och växlade ner fick jag sladd i rullgrusen och nerförsbacke, och när returen kom så fick jag möte av en till hoj så det var bara till att bromsa och sladda genom kurvan. Hade ca 50 cm tillgod på den andra hojen genom svängen :näsblod och han tänka att det här kommer att göra ont om vi smäller. Men det fixade sig :yoparty

Tog det lite lugnare genom kurvorna efter det :)

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
Nej jag var aldrig utanför vägen :)

Men missade att det var en korsning och inte bara en vanlig kurva så när jag bromsade och växlade ner fick jag sladd i rullgrusen och nerförsbacke, och när returen kom så fick jag möte av en till hoj så det var bara till att bromsa och sladda genom kurvan. Hade ca 50 cm tillgod på den andra hojen genom svängen :näsblod och han tänka att det här kommer att göra ont om vi smäller. Men det fixade sig :yoparty

Tog det lite lugnare genom kurvorna efter det :)

Inte för att vara sån, med var det rullgrus på 90vägen från eslöv också?

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
...missade att det var en korsning ... jag bromsade och växlade ner fick jag sladd i rullgrusen och nerförsbacke, och när returen kom så fick jag möte av en till hoj ...bromsa och sladda genom kurvan. ... det här kommer att göra ont...Men det fixade sig :yoparty ...
YIIIISES..... :skrämd :skrämd :skrämd SHIT... :fart
Skönt att du redde ut det. :tummenupp

Såg en bild på en skrapad R1, o då var det ju inte du. Den var ändå rätt hel, så det gick väl me :angel -vakt...

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Nationaldagsrundan?

Hjälpmig nu! Det har bara gått två dagar och jag känner redan saknad av en "mer än 25 mila" runda tillsammans med 120 andra hojar och extra mycket begär har jag eftersom jag fortfarande inte fått min leverans av bäbis kawan.

När kan jag stilla mina luster? Nationaldagsrundan, 6 juni eller(hittar ingen färsk tråd)? Någon runda innan dess?

Kawa Bitch har Kawaabstinens!

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
Hjälpmig nu! Det har bara gått två dagar och jag känner redan saknad av en "mer än 25 mila" runda tillsammans med 120 andra hojar och extra mycket begär har jag eftersom jag fortfarande inte fått min leverans av bäbis kawan.

När kan jag stilla mina luster? Nationaldagsrundan, 6 juni eller(hittar ingen färsk tråd)? Någon runda innan dess?

Helgen efter valborg kommer vi nog köra en runda... Kan säga till när det närmar sig... Ska nämligen köra upp till mellan den 29. :banana

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R

Vilse anordnar 3 rundor på år.

SVT har du kört men sen kommer NDR - Nationaldagsrundan och sist SLT - Söder om Landsvägen Tour. Mellan dem så är det till att hoppa på RR eller ROH. Eller....fixa en runda själv. :)

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Precis, vad kom det sig att du höll 65-70 på 90väg?

Av den enkla anledningen att varje gång som jag fick ett avstånd till hojen bakom så började han att "vingla" vilket jag trodde berodde på att hojarna bakom honom inte hängde med. När vi stannade så frågade jag JKay och fick till svar nä fan det är för att han försöker få upp värmen i däcken, bara gasa till du inte ser dom och sen saktar du ner vilket jag sen gjorde :)

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Av den enkla anledningen att varje gång som jag fick ett avstånd till hojen bakom så började han att "vingla" vilket jag trodde berodde på att hojarna bakom honom inte hängde med. När vi stannade så frågade jag JKay och fick till svar nä fan det är för att han försöker få upp värmen i däcken, bara gasa till du inte ser dom och sen saktar du ner vilket jag sen gjorde :)

:tummenupp

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...