har missat och det finns inte i början av infon....... ska man beställa mat eller ???
Räkpizza, räkcoctail eller macka med räkost?!
har missat och det finns inte i början av infon....... ska man beställa mat eller ???
hinner man med om man kör cb125:a?
marCus??? Var ska jag köra iår??? marCus, jag vill köra med dig!! bÖÖÖÖÖRNA, det vill jag!!!!!! Jag vill bööörna, inte bö *host host* börna!!
PUSS!
Kan Jkay hålla tempot så klarar du Nä men seriöst, klart du kan fixa detta. Lägg dig bak i gruppen, där går det inte lika fort. Sen är det ju helt ok att testa och känna på tempot. Är det lagom, fortsätt, går det för fort eller känns obekvämt - vik av. Det är bättre det än att försöka köra över sin förmåga sen hamna i spenaten.
men ok, ponera att man hänger med men upptäcker att man inte riktigt hänger med så att säga... hur gör man då för att vika av? har ju läst igenom trådarna om samåkning och hört att man alltid ska meddela de andra vid avvikelser men om man nu ligger sist och inte hinner ikapp de andra på grund av en långsam mc, hur gör man då?
haha, ok
ok... nej, man ska ju ladrig köra över sin förmåga (även om det är svårt att komma upp i förmågeutmanande hastigheter men lätt mc)... jag skulle gärna vara med på gruppkörningarna och sådär men känner mig smått begränsad av mitt lätta körkort liksom... vill inte vara en belastning för gruppen, en som bara drar ner på tempot och tar bort det roliga för alla andra... men ok, ponera att man hänger med men upptäcker att man inte riktigt hänger med så att säga... hur gör man då för att vika av? har ju läst igenom trådarna om samåkning och hört att man alltid ska meddela de andra vid avvikelser men om man nu ligger sist och inte hinner ikapp de andra på grund av en långsam mc, hur gör man då?
En god idé, i detta teknikens förunderliga tidevarv, kan kanske vara att få reseledarens mobilnummer och skicka ett SMS?
Oas ligger ju sist i JKays grupp så man är inte sist, måste ju gå att svänga av till kanten och säga till honom och han i sin tur säger till JKay när de stannar
Brukar funka alldeles utmärkt
Inskickat av Sulis
marCus??? Var ska jag köra iår??? marCus, jag vill köra med dig!! bÖÖÖÖÖRNA, det vill jag!!!!!! Jag vill bööörna, inte bö *host host* börna!!
PUSS!
WTF Sulan, detta är varför små grabbar inte ska dricka SPRIT
Hojen blir nog laglig till fredag, så vi får se om jag kör då
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|