Tjeften, jag mår inte brau
Låg lite sanningi det dock.. Jag vill köra =)
Jag sa till dig att det skulle bli bra väder eller uppehåll ju igår =) Nu blir jag tvungen att köra själv tack vare dig
Jag sa till dig att det skulle bli bra väder eller uppehåll ju igår =) Nu blir jag tvungen att köra själv tack vare dig
En god idé, i detta teknikens förunderliga tidevarv, kan kanske vara att få reseledarens mobilnummer och skicka ett SMS?
Oas ligger ju sist i JKays grupp så man är inte sist, måste ju gå att svänga av till kanten och säga till honom och han i sin tur säger till JKay när de stannar
Lite jobbigt med sms från någon man inte känner och som det bara står: Jag har åkt hem.
Ingen vill ha det
Jasså..Jag lämnar inte ut mitt nummer
Jasså..
Sweet.. du är såååå söt när du leker arg..Va fan ska nu du komma här o störa! JOBBA MED SIG! SCHAS!
Sweet.. du är såååå söt när du leker arg..
SITT INTE VID DATORN DÅ!!!! Sopa
vad ska jag då göra?
@Bushido
Du kan vara lugn. Din 125:a hinner med. Vi har ju trippeln Gröön, Wanted och Tewdie som flängt runt på sina Mitos, Hyosunger (eller vad det nu va) och Mitos
Det löser sig! Ingen blir lämnad och alla blir uppsamlade av en backmarker i varje grupp.
Du kan vara lugn, det kommer, typ gubbar o typ hutta med typ näven i alla fall när vi smyger förbi hans typ trädgård.......typ max 110...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|