Går det inte att fuska med det? Om jag skriver inlägg 1501 och tar bort ett av mina gamla inlägg, blir det då inte autoatiskt nr 1500?
Jo, det e därför vissa har skrivit 1/6 av alla inlägg
Går det inte att fuska med det? Om jag skriver inlägg 1501 och tar bort ett av mina gamla inlägg, blir det då inte autoatiskt nr 1500?
Nu när vi ändå skriver allt vi kan så kan jag ju återgå till något som har med hoj att göra
Ville bara berätta att jag sedan måndag nästan gjort 70 mil på våra grusiga skåne-vägar och börjar trivas med cykeln.
Har kommit fram till att 16mil görs innan kranen är tvungen att gå över till reserv. Sen har jag kanske 2-3mil till att köra. (gsxr 750 -88)
Hur långt kommer ni på en tank?
Nu när vi ändå skriver allt vi kan så kan jag ju återgå till något som har med hoj att göra
Ville bara berätta att jag sedan måndag nästan gjort 70 mil på våra grusiga skåne-vägar och börjar trivas med cykeln.
Har kommit fram till att 16mil görs innan kranen är tvungen att gå över till reserv. Sen har jag kanske 2-3mil till att köra. (gsxr 750 -88)
Hur långt kommer ni på en tank?
Jag ska ha nr 1500!
5 mil sen har den sörplat i sig halva tankenCa 20 mil sen lyser lampan för halvtank, har inte kört den tom utan brukar tanka efter det.
Ca 20 mil sen lyser lampan för halvtank, har inte kört den tom utan brukar tanka efter det.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|