Nääää, han skulle göra det förra söndagen, men det råkade ju vara MotoGP på tv....Står han och bakar kanelnullar nu?![]()
Foto på det?![]()
jag håller medKanelbullar är finfint. På med väskorna![]()
Kanelbullarna var till mig!Räcker nog att du bakar en 2-300 stycken![]()
Bjärreds mjukglassSlår dock inte Bjärreds!!!
Bjärreds mjukglassMums! Fast favvoriten är ändå italiensk glass på Da Aldo i Skanör. Kan vi inte ta en extrarunda på lördag...Bara nån mils omväg..
![]()
Jag kanske kan ge dig mardrömmar... Jagad av en Blackbird.... He he... Buhhhaa![]()
MORNING! En arbetsdag kvar... Blir hoj till jobbet idag! Solen skiner ju![]()
Nu förstår jag inte... jag organiserade ju allt från soffanNääää, han skulle göra det förra söndagen, men det råkade ju vara MotoGP på tv....![]()
Jag vill inte montera packväskorna har jag ju sagtjag håller medKan du inte ringa och övertala Mavve?
Mest en va va va va va va va va.Kanelbullarna var till mig!Och kanske nån till raijseleiterna för att de e så goa
![]()
Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... inte berätta om Da Aldo, låt dom köra till Bjärred.Bjärreds mjukglassMums! Fast favvoriten är ändå italiensk glass på Da Aldo i Skanör. Kan vi inte ta en extrarunda på lördag...Bara nån mils omväg..
![]()
jag körde också hoj till jobb idag klockan halv sex. men det var jävlar i den kallt om fingrarna..brrrrrr. men det blir najs när man skall hem![]()
Halv sex?!jag körde också hoj till jobb idag klockan halv sex. men det var jävlar i den kallt om fingrarna..brrrrrr. men det blir najs när man skall hem![]()
Då borde den komma o jaga dig i dina drömmar!!! Sånt gör man inte ostraffatSist jag hade med en Blackbird att göra, så gjorde jag mig av med en...
Tror inte det blir aktuellt, Sir Barret stoppar honom i säkerhetskontrollen. Grabben ser ju ut som en terrorist.kraschar du är det kanske jag som räddar din brinnande röv ... om du är snäll![]()
Är de nån som skall filma???
skulle va kul ju![]()
det är riktigt gott väder ... väntar bara på att din bitch ska ringa så man kan köra iväg![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |