Nääää, han skulle göra det förra söndagen, men det råkade ju vara MotoGP på tv....Står han och bakar kanelnullar nu?
Foto på det?
jag håller med Kan du inte ringa och övertala Mavve?Kanelbullar är finfint. På med väskorna
Kanelbullarna var till mig! Och kanske nån till raijseleiterna för att de e så goaRäcker nog att du bakar en 2-300 stycken
Bjärreds mjukglass Mums! Fast favvoriten är ändå italiensk glass på Da Aldo i Skanör. Kan vi inte ta en extrarunda på lördag...Bara nån mils omväg..Slår dock inte Bjärreds!!!
Bjärreds mjukglass Mums! Fast favvoriten är ändå italiensk glass på Da Aldo i Skanör. Kan vi inte ta en extrarunda på lördag...Bara nån mils omväg..
Jag kanske kan ge dig mardrömmar... Jagad av en Blackbird.... He he... Buhhhaa
MORNING! En arbetsdag kvar... Blir hoj till jobbet idag! Solen skiner ju
Nu förstår jag inte... jag organiserade ju allt från soffanNääää, han skulle göra det förra söndagen, men det råkade ju vara MotoGP på tv....
Jag vill inte montera packväskorna har jag ju sagtjag håller med Kan du inte ringa och övertala Mavve?
Mest en va va va va va va va va.Kanelbullarna var till mig! Och kanske nån till raijseleiterna för att de e så goa
Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... inte berätta om Da Aldo, låt dom köra till Bjärred.Bjärreds mjukglass Mums! Fast favvoriten är ändå italiensk glass på Da Aldo i Skanör. Kan vi inte ta en extrarunda på lördag...Bara nån mils omväg..
jag körde också hoj till jobb idag klockan halv sex. men det var jävlar i den kallt om fingrarna..brrrrrr. men det blir najs när man skall hem
Halv sex?! Buha... Jag hade 3 par handskar på mig... 1 par för mycket dock... Ordet "Pop cicle" har en annan innebörd nujag körde också hoj till jobb idag klockan halv sex. men det var jävlar i den kallt om fingrarna..brrrrrr. men det blir najs när man skall hem
Då borde den komma o jaga dig i dina drömmar!!! Sånt gör man inte ostraffatSist jag hade med en Blackbird att göra, så gjorde jag mig av med en...
Tror inte det blir aktuellt, Sir Barret stoppar honom i säkerhetskontrollen. Grabben ser ju ut som en terrorist.kraschar du är det kanske jag som räddar din brinnande röv ... om du är snäll
Är de nån som skall filma???
skulle va kul ju
det är riktigt gott väder ... väntar bara på att din bitch ska ringa så man kan köra iväg
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |