Om ja ska me, kan ja ta med min kamera å köra lite i förväg på ett par ställen där de kan bli schyssta bilder, som vi kan styra upp..som folk säger de kan vara kul me bilder... om de ledande i fråga skulle tycka de va en ide...
Jag e också duktig på papparatsi
Kan det inte bara, på sin höjd, vara 4 lördagar på en månad?
Du anar inte hur rätt du kan få... men det ska bli kul att fira din 40-års dag med en hojtur! Du få bjuda på tårta till kaffet.Kan ta det den lördagen jag fyller år så kan alla sjunga för mig innan vi kör
Du får sikta på SLT istället.Om vi tar det 14:e lördagen i april kan jag vara med.
Ska jag PM:a JKay om det?
Ajaj inte påtala sånt, då kommer han inte och skyller på att det är för kallt att köraDu anar inte hur rätt du kan få... men det ska bli kul att fira din 40-års dag med en hojtur! Du få bjuda på tårta till kaffet.
Kan det inte bara, på sin höjd, vara 4 lördagar på en månad?
Om 5:e april eller vad det nu är är första lördagen i april, så kommer jag hem från jobbet lagom till 14:e lördagen i april.
GUD!!!
Samma jävla humor som vi har på jobbet.
Edit: Jag håller med om att det va straffspark på den.
Om 5:e april eller vad det nu är är första lördagen i april, så kommer jag hem från jobbet lagom till 14:e lördagen i april.
Hehe, du förstår visst fortfarande inte?
Lördagen den 14e kan jag köpa, men den 14e lördagen i april blir svår att pricka in!
Jag kunde inte låta bli!
Sånna tillfällen får man bara inte släppa.
Klart vi skall sjunga för farbror innan vi kör.Kan ta det den lördagen jag fyller år så kan alla sjunga för mig innan vi kör
Men... inte likt dig o klicka på detta visetVad för tillfällen?
Du anar inte hur rätt du kan få... men det ska bli kul att fira din 40-års dag med en hojtur! Du få bjuda på tårta till kaffet.
Klart vi skall sjunga för farbror innan vi kör.
Önskar farbror höra något m snoddas ?!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |