det ska du inte alls det, du ska också få andas blårök
Gäller att höras lite när man kör så fort så att man inte syns
Vilket hot!! Jag tar det som en belöning grabben!! Jag kommer leva på avgaser, luft, adrenalin och energidryck den dagen, rena hälsokuren!!
Och du och jag kan ju ha mopperace och det värsta är att jag kommer rasta din 125:a .
Som fiskmåsar! Skräniga och luktar skit
jag kör för faaan inte 125:a!!!
din futtiga lilla 250r ska få slåss mot mina mäktiga 350 tvåtaktskubik!
FK, vanföreställningar kan oftast medicineras,
Oh roligt att retas Jag kan tala om för grabben att din lilla sketna tvåtaktare inte har en chans mot min slimmade parallelltwin med kurvig brud på kurviga landsvägar. Speciellt inte eftersom vi kör skånsk ala serpentinväg, men du det kan du och jag ta och testa själva utöver SVT
Jodå.
1. Bushido
2. Jkay - Führer/Reislaiter
3. Loy
4. HannesH + minst 2 till.
5. Solid
6. Lazze2t
7. Toxicated
8. BioHazard
9. El Garto
10. -Rosen-
11. Kriss
12. FettSnok
13. Kawa Bitch + några till
14. Mitra
15. Damma
16.Serbius
17. VBK
Hahaha, här snackar vi sanningar
Det var nog sjukt snygga och coola du menade...
Jag vill inte vara petig men blandas det inte friskt mellan minnen från SVT och nationaldagsrundan nu eller har jag helt fel
du menar när "stockholmarna" kom ner? var inte det SVT?? vi hade iallafall folk norrifrån där då, så mycket vet jag
det ska du inte alls det, du ska också få andas blårök
Vafan ska du inte köra efter mig och käka damm som förra gången
anledningen till att jag låg efter dig förra gången var delvis att du helt enkelt hamnade före mig och omkörningar inte var tillåtna och delvis att min stackars 125:a troligen inte hade tillåtit mig att tävla med dig om du bara gasat lite, men den här gången blir det fanimig andra bullar!
Fråga ja eller!?!jag har fler kubik än du så du ska inte komma och snacka om liten och sketen slimmad parallelltwin med kurvig brud på... fnys... min hoj är också en parallelltwin, den är ganska liten och lätt för att vara en tung hoj (nu snackar vi inte om såna små lättviktare som din utan om riktiga hojar som ändå är hyfsat små ) och dessutom axar tvåtaktshästar bättre än fyrtaktshästar, så eftersom du ändå inte slår min hoj i effekt så kan du lika gärna ge upp redan i förväg
Vet bara att när Kapten Klänning med tärning var nere så var det nationaldagsrundan. Men måste erkänna att min ölmarinerade hjärna kan ju koppla lite fel ikväll.
Fråga ja eller!?!
bakar din hoj undertiden som du kör. WOW
Kapten klänning med tärning!!!!!!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|