Perfa, där inne kör inte ens jag vilse.![]()
Men var ska vi då ta vårat ärevarv ala eslövsrondell?![]()
![]()
Ja men vart ligger platsen som ni ska köra osv? mer info tack!
Det har aldrig hänt![]()
brukal väl bli macken precis vid den lilla rondellen och macdonalds i eslöv. har inte koll på vad det är för mack (om det är statoil, ok eller shell alltså), men det är där den ligger och det är där vi brukar samlassamlingen brukar vara nån gång på morgonen och brukar börja lite tidigare än vad avresan är planerad för att man ska ha tid att ta en kaffe och kanske lite frukost på plats. men det här är ju bara allmänt och ganska osäker info, jag är säker på att arrangörerna kommer med mer detaljer när det väl börjar dra ihop sig
Ser fram emot som tusan till det här!!!![]()
![]()
![]()
Ska se till att dra med så många bekanta hoj åkare jag bara kan!![]()
Två pissnödiga08or utan passagerare kör om några skåningar med fruar och noviser på pallen och dom får hybris direkt och får för för sig att man kan återta danmark igen.
![]()
Du ska se till att ha gips när det inte är hojsäsongsom jag gjorde
![]()
brukal väl bli macken precis vid den lilla rondellen och macdonalds i eslöv. har inte koll på vad det är för mack (om det är statoil, ok eller shell alltså), men det är där den ligger och det är där vi brukar samlassamlingen brukar vara nån gång på morgonen och brukar börja lite tidigare än vad avresan är planerad för att man ska ha tid att ta en kaffe och kanske lite frukost på plats. men det här är ju bara allmänt och ganska osäker info, jag är säker på att arrangörerna kommer med mer detaljer när det väl börjar dra ihop sig
![]()
![]()
Ser fram emot som tusan till det här!!!![]()
![]()
![]()
Ska se till att dra med så många bekanta hoj åkare jag bara kan!![]()
Nu när jag läste denna tråd så fick jag mig en tanke ställare ?
Jag har inte sartat hojen på ett tag.Så jag trallade ner till hojen men den vägrar att starta hmm...bateriet dött håller på ladda så se vad som kan vara felet....
![]()
Ja men vart ligger platsen som ni ska köra osv? mer info tack!
jag med!![]()
gör det, ju fler desto bättre!
haha, ajdåjaja, låt du batteriet ladda så ska du se att den hostar igång sen
se bara till att ha den körklar inför turen så löser det sig![/UOTE]
nu laddar den lilla skiten som sagt..men jag vill att den ska ladda snabbt vill köra i garaget nu heheh sedan på med depå stödet ta bilden och smörja kedjan
Det ska du fantamaj tro den ska in på service mer muuuhhahhaa.Får nöja mig med att köra i garaget och spela ps3
![]()
Vilken tur ska köras är det skåne runt eller?? Säg när, plats och vart vi ska åka då är jag med!![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |