MCK Vilse skånevårenturen 2009

Status
Ej öppen för fler svar.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Får se om man har ledigt den dagen, men min absolut helt normala tur så har ja säkert INTE! :mad:

jaja, håll tummarna, annars kanske man kan möta upp er nånstans och få rätt på er så ni hittar tillbaka till civilisationen. :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ja men vart ligger platsen som ni ska köra osv? mer info tack!

brukal väl bli macken precis vid den lilla rondellen och macdonalds i eslöv. har inte koll på vad det är för mack (om det är statoil, ok eller shell alltså), men det är där den ligger och det är där vi brukar samlas:) samlingen brukar vara nån gång på morgonen och brukar börja lite tidigare än vad avresan är planerad för att man ska ha tid att ta en kaffe och kanske lite frukost på plats. men det här är ju bara allmänt och ganska osäker info, jag är säker på att arrangörerna kommer med mer detaljer när det väl börjar dra ihop sig:tummenupp

Det har aldrig hänt :gnissla

:lol :D

Last edited:

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
brukal väl bli macken precis vid den lilla rondellen och macdonalds i eslöv. har inte koll på vad det är för mack (om det är statoil, ok eller shell alltså), men det är där den ligger och det är där vi brukar samlas:) samlingen brukar vara nån gång på morgonen och brukar börja lite tidigare än vad avresan är planerad för att man ska ha tid att ta en kaffe och kanske lite frukost på plats. men det här är ju bara allmänt och ganska osäker info, jag är säker på att arrangörerna kommer med mer detaljer när det väl börjar dra ihop sig:tummenupp

Ser fram emot som tusan till det här!!! :D :tummenupp :yoparty
Ska se till att dra med så många bekanta hoj åkare jag bara kan! :)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Två pissnödiga:hihi 08or utan passagerare kör om några skåningar med fruar och noviser på pallen och dom får hybris direkt och får för för sig att man kan återta danmark igen.:arsele

Alla har vi olika tempo för att åkningen ska ge stimulans .. i skåne åker man kortege och i våra krokar kör vi hoj. Ledsen att vi förorsakade rost i kalsingarna för en hel kö med halvdanskar.

Det finns risk för att detta moment in life måste återupplevas, om ni nu vågar bjuda in utbölingar igen ;)

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
Du ska se till att ha gips när det inte är hojsäsong :) som jag gjorde :hihi

jo ja vet.. men ja vurpa ju precis innan de var dags för turen.. ja hade kunnat haka på för köra de klara ja men ja fick inte köra me gipset för frugan...

Gsx_R_killer

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
Gixser

:lol :D

Nu när jag läste denna tråd så fick jag mig en tanke ställare ?
:confused: Jag har inte sartat hojen på ett tag.Så jag trallade ner till hojen men den vägrar att starta hmm...bateriet dött håller på ladda så se vad som kan vara felet....:rolleyes:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ser fram emot som tusan till det här!!! :D :tummenupp :yoparty
Ska se till att dra med så många bekanta hoj åkare jag bara kan! :)

jag med!:yoparty
gör det, ju fler desto bättre!:tummenupp

Nu när jag läste denna tråd så fick jag mig en tanke ställare ?
:confused: Jag har inte sartat hojen på ett tag.Så jag trallade ner till hojen men den vägrar att starta hmm...bateriet dött håller på ladda så se vad som kan vara felet....:rolleyes:

haha, ajdå:D jaja, låt du batteriet ladda så ska du se att den hostar igång sen:)
se bara till att ha den körklar inför turen så löser det sig!:D

Last edited:

Gsx_R_killer

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
Gixser
jag med!:yoparty
gör det, ju fler desto bättre!:tummenupp

haha, ajdå:D jaja, låt du batteriet ladda så ska du se att den hostar igång sen:)
se bara till att ha den körklar inför turen så löser det sig!:D[/UOTE]

:tummenupp nu laddar den lilla skiten som sagt..men jag vill att den ska ladda snabbt vill köra i garaget nu heheh sedan på med depå stödet ta bilden och smörja kedjan :) Det ska du fantamaj tro den ska in på service mer muuuhhahhaa.Får nöja mig med att köra i garaget och spela ps3 :rofl

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Vilken tur ska köras är det skåne runt eller?? Säg när, plats och vart vi ska åka då är jag med! :yoparty

Rutten avslöjas inte i förväg men sträcker sig troligen runt 25-30 mil. Mer info bör komma...senare.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll