Medborgarplatsen 17/7

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Caffe skrev:
Jag trodde det var dags för en fika :(

Så sen när vi kom bort till Årsta så tänkte jag att vi kanske skulle fika där men det var ingen som blinka...

Ahaaa... Det är posör-fika på Sveav. som gäller??

Men icke... :(

Aja, jag hade skoj ändå, tack för sällskapet.
Sorry!
Farbror Blåvitreflexgortex-nojja :(

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Sweedo skrev:
haha! Jag vet att FoRTPLaNTAREN skall dricka öl imorgon...
Så ladda upp med mycket dricka och chips.

Hehehe Lätt!

Det kan bli en kväll att minnas!

Då ska jag ta skärmdumpar och skriva ut hela tråden på skrivaren innan Moderatorn hinner nuka den heheh.

Kan vara kul att slita fram på nästa runda

- Hörrni! Minns den här tråden?? Kom och titta!!!

:rock

Joakim

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ledsen att jag svek er men fick barlast på bönpallen. Första svängen för henne bakpå mig så det var inte läge för något högre tempo! Såg er vid Rosenhill när ni gjorde ett kort tankstopp, satt i solen och kikade på er! :cool:

Trist att höra om marksyningen, hoppas allt löser sig.

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Godmorgon,

Tack för igår... nu ser vi fram emot RoLLER´s bakslangsskola del II... blir nog en och annan hårresande wheelie :skrämd

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Hoj
En liten svart
Trots ivrigt gasande...

...lyckades vi, som sagt, tyvärr inte jaga ikapp den brett gåendes Volvon - sorry!
Men vi får hoppas att vår vän RoLLER's uppersittarnatt (??) i filmstudion har givit resultat så att filmens innehåll kan leda till något "fint"... :D
Appro på filmredigering... Hur länge ska man få behöva vänta :confused:

Pluto

Nu har jag ingen hoj alls
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
2003 Yamaha R1
:) Det var jag!

Caffe skrev:
Ååååhhh dessa bilar!

Vad ska de ut på vägarna att göra egentligen? :(

Vem var killen med den blå ZX-9an som körde med Mattias o Sweedo sen då när ni träffa på mig fö.?

Hade just stannat strax innan man kommer in i Tungelsta och tänkte precis slå av snurran för att njuta av lite vacker fågelsång när två blå Kawwor och en gul Trajja susar förbi...

Jäkla typer, provocera upp ett rejs sådär :mad: ;)
------

Var Fortplantaren med och stuntade någe innan? :bow

Pluto

Nu har jag ingen hoj alls
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
2003 Yamaha R1
Kul var det igår! Får vi göra om! Ska försöka få lite mer mil på min nya hoj så jag lär känna den ordentligt så vi kan leka mera och fortarare.

Skönt att farbror blå hade bättre saker för sig än att fundera på oss. :rolleyes:

Den som filmade...skulle mina halvdana försak på bakhulet ha fastnat på din film någonstans så vore det kul om man kunde få ta del av den filmen!

/Pluto

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Såld...
Kan bara tillägga att regnumret INTE fastnade så det vart till å ta till nån ny strategi. Med tanke på alla vittnen å så så KAN det gå... Jaja tack alla som ställt upp iaf! Jag hör av mig till er två jag har numret till om ni "behövs"! Tack igen!

:bow

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
P-son skrev:
Kan bara tillägga att regnumret INTE fastnade så det vart till å ta till nån ny strategi. Med tanke på alla vittnen å så så KAN det gå... Jaja tack alla som ställt upp iaf! Jag hör av mig till er två jag har numret till om ni "behövs"! Tack igen!

:bow

Trist med olyckan :(

Till nästa gång någon råkar ut för en "smitare": Stanna vid platsen för olyckan, ring till Polisen, dom är skyldiga komma ut till olyckan om smitning misstänks (ett allvarligt trafikbrott). Då skriver dom en rapport, inklusive vittnesuppgifter, och sedan är det oftast inga problem att få självrisken på Vagnskadeförsäkringen betald av Trafiksäkerhetsföreningen! (Vet inte hur det är om man bara har trafik el. halvförsäkring)

/B

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Såld...
Jag ska till Polisen idag å se vad de säger. När man tänker tillbaks på det så skulle vi ju självklart ha ringt när vi var där... Men jag hoppas att med vittnesmål samt foton kunna få rätt iaf...

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum