Mattias skrev:Nej, ingen kroppsskada. Ganska hel Kawasaki.
P-son skrev:Grrrr det var jag som krashade. F*tt j*vla K*K bil som inte kan hålla sig på sin sida. Skulle vilja se filmen som spelades in. Kommer ju inte ihåg ditt nick här på SH. Skador för MÅÅÅÅÅÅNGA tusen men trots allt en hel Jörgen! Ska supa ner mig lite nu så kanske skadorna e borta imorrn man vet aldrig. Tack alla som gasade efter smitaren å hjälpte till å bända saker rätt. Vi hojåkare är å kommer ALLTID vara ett bättre folk!!!
Men men...
PS: Nån som har en kåpa å en växel"spak" att sälja?
Hilsen
/Jörgen
Mattias skrev:FoRTPLANTaREN har filmat material till wheelieskolan II idag. Eller, den där tuffa killen med glitterlädret har filmat. FoRTPLaNTAREN goes supermoto.
Caffe skrev:Ååååhhh dessa bilar!
Vad ska de ut på vägarna att göra egentligen?
Vem var killen med den blå ZX-9an som körde med Mattias o Sweedo sen då när ni träffa på mig fö.?
Hade just stannat strax innan man kommer in i Tungelsta och tänkte precis slå av snurran för att njuta av lite vacker fågelsång när två blå Kawwor och en gul Trajja susar förbi...
Jäkla typer, provocera upp ett rejs sådär
------
Var Fortplantaren med och stuntade någe innan?
Sweedo skrev:Hehe!
Har du skakat ur Traja-vrålet ur öronen nu.
Killen som var med oss heter Pluto här på SH och han anslut under FoRTPLaNTARENs slangskola del 2
P-son skrev:Tyvärr gick inte jakten nå vidare. Boysen lyckades iaf skrämma skiten ur två gamlingar i en liknande bil men det måste man säga att det var värt!
Vad hette han som filmade?
Det kom en kille efter och gapade som satan!Mattias skrev:Anledningen till att jag tog en omväg via Örby där på vägen hem var att det stod en MC-polis och smög i buskarna. Jag hade XXX på mätaren genom den svängen efter dragracet med Pluto, så jag ville helst inte förklara mig. Fast han verkade ju mest stå där och slappa. Donut-paus, kanske.
Sweedo skrev:Det kom en kille efter och gapade som satan!
Antingen varnade han för snuten eller så var han förbannad...
Vi frågade inte utan drog!
Caffe skrev:Att du ska ha så dåligt inflytande på mig Sweedo
Sweedo skrev:Moi? Jag har jag gjort?
Caffe skrev:Ska man försöka gå tidigt imorrn från jobbet och ta med sig lite dricka och chips då kanske??
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|