Medborgarplatsen, Torsdag 21/8 18:00

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
soppatorsken skrev:
Nej det är inte det....
Saken är att när de säger
-Du kör fort/bra.
Så menar de
-Du kör bra för att vara en tjej på en 650enstånkafrånBMW.

Vad är det för fel att vara ärlig och uppriktig?

Aha, så du tycker jag kör bra för att vara en tjej på en 650enstånkafrånBMW !! Tack, det var det första snälla du sagt till mig! :rolleyes:

Jag vidhåller att jag inte kör fort. Den går ju bara i 170. :fakta Alla andra kör bara jävligt sakta. Med tanke på att deras hojar går i 280. :confused:

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Frida skrev:
Aha, så du tycker jag kör bra för att vara en tjej på en 650enstånkafrånBMW !! Tack, det var det första snälla du sagt till mig! :rolleyes:

Lugna dig kvinna! Jag är inte singel så du får vänta.

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
anja skrev:
hej klaas! (förlåt)

du får gärna köra efter mig så att du kan rädda mig när jag kör på älgar.

Kanske en helt ovidkommande fråga, men i intressen så skriver du "hagelgevär och pendeltåg" :confused: :skrämd
Är det vi andra som skall vara rädda???

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Fnutten skrev:
Är det norrut som gäller för att undvika regnet som kommer tuffande söderifrån?
Man kan följa utvecklingen med två timmars fördröjning hos TV4:
http://www.tv4.se/vader/radar.asp?forecasttype=radarsodra

Jag tycker ändå vi satsar på Medis. Det är inarbetat vid det här laget och det skulle inte funka att byta mötesplats nu. Söderleden - Klarastrandsleden - E4N är framkomlig för hojar även vid rusningstid, om vi nu skulle få för oss att åka norrut.

Alltså: Vi ses på Medis kl 18!

benkar skrev:
...Ace Niki lurar ner dig, verkar ju farligt det här, vete f...n om man vågar hänga med på torsdag om BÅDE Frida och Ace dyker upp.... :skrämd Ska nog börja samla frimärken istället.... :p
/B

och om jag säger att jag ska sätta på den lilla häxan där bak är det tre pers till här som blir alldeles hispiga vet jag... Och så har vi den gröna Ninjan förra sommarn som flög 30 m genom två träd och över en tomt precis efter att han kört om mig... by the way, Mattias körde först den ggn... :crash

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Ace Niki skrev:
och om jag säger att jag ska sätta på den lilla häxan där bak är det tre pers här som blir alldeles hispiga vet jag...

Och om jag säger samma sak så råder det inget tvivel om vad jag menar.

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Hoj
SVulstig
Ace Niki skrev:
Jag tycker ändå vi satsar på Medis. Det är inarbetat vid det här laget och det skulle inte funka att byta mötesplats nu. Söderleden - Klarastrandsleden - E4N är framkomlig för hojar även vid rusningstid, om vi nu skulle få för oss att åka norrut.

Alltså: Vi ses på Medis kl 18!

Självklart är det Medis som gäller! Stockholm behöver lite mullerparad på torsdagarna.
Undrade bara vart färden går efter det?

Micke N

SDK #2173
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducati 998
Hade gärna hängt med men jag har sålt min hoj. :(

Vad ska jag nu hitta på på torsdagarna när ni andra är ute och åker? :gråta

/Micke

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
Fnutten skrev:
Självklart är det Medis som gäller!
Undrade bara vart färden går efter det?
Ja, ursprungligen var ju själva syftet med torsdagsturen att samla på Medis och åka en sväng för att sedan ta en avslutningsfika på Rosenhill :)
Personligen tycker ja inte de har vart misslyckat nån utav gångerna så de känns ju synd o sluta me de.. :rolleyes:
Men visst, de finns en hel del fina vägar norrut också. Så så länge nån känner till ett bra fik i norr så är de ju lugnt :p
Problemet är ju dock att man ska hinna köa genom stan och åka en snutt innan de är mörkt :(

Ses snart!! // :hej

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ktm660smc
Kenta skrev:
Ja, ursprungligen var ju själva syftet med torsdagsturen att samla på Medis och åka en sväng för att sedan ta en avslutningsfika på Rosenhill :)
Personligen tycker ja inte de har vart misslyckat nån utav gångerna så de känns ju synd o sluta me de.. :rolleyes:
Men visst, de finns en hel del fina vägar norrut också. Så så länge nån känner till ett bra fik i norr så är de ju lugnt :p
Problemet är ju dock att man ska hinna köa genom stan och åka en snutt innan de är mörkt :(

Ses snart!! // :hej

Jag struntar gärna i fikandet om det innebär att man får mer körtid innan det blir mörkt.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
gpf skrev:
Jag struntar gärna i fikandet om det innebär att man får mer körtid innan det blir mörkt.

DET DÄR VA SÅ DJÄVLA BRA SAGT ATT DET SVARTNAR FÖR ÖGONA PÅ MIG!!!!! :fakta

Varför sitta där och fika bort kvällen.... GAAAASA.... jag behöver all högkvalitativ träningstid jag kan få!!!

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
gpf skrev:

Fika är helt klart GAY o jag gillar det. Men som sagt, det blir mörkt tidigt nu och det gäller att utnyttja körtiden. Fika kan man göra det har mörknat! :fakta

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
RoLLER skrev:
Varför sitta där och fika bort kvällen.... GAAAASA.... jag behöver all högkvalitativ träningstid jag kan få!!!

Så sant som det är sagt :fakta Nu får vi se om du lärde dig nåt i lördags!! :D

Och du, om du ser till att komma fram till stoppen lika fort som vi andra så hinner du iaf höra vad vi säger om dig. Men att vi skulle prata skit ? Nä, aldrig! Det är väl aldrig nån som driver med dig? :rolleyes: Du har ju tom en egen fanclub!! Tänk den som ändå hade det.........

Hinner du till 18 nu RoLLER?! Bäst å slänga dig på hojen NU!!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning