jP skrev:Fika är helt klart GAY o jag gillar det. Men som sagt, det blir mörkt tidigt nu och det gäller att utnyttja körtiden. Fika kan man göra det har mörknat!
Precis min tanke.
jP skrev:Fika är helt klart GAY o jag gillar det. Men som sagt, det blir mörkt tidigt nu och det gäller att utnyttja körtiden. Fika kan man göra det har mörknat!
Frida skrev:Så sant som det är sagt Nu får vi se om du lärde dig nåt i lördags!!
Och du, om du ser till att komma fram till stoppen lika fort som vi andra så hinner du iaf höra vad vi säger om dig. Men att vi skulle prata skit ? Nä, aldrig! Det är väl aldrig nån som driver med dig? Du har ju tom en egen fanclub!! Tänk den som ändå hade det.........
Hinner du till 18 nu RoLLER?! Bäst å slänga dig på hojen NU!!
RoLLER skrev:Ok..... jag kommer jag kommer jag kommer!!!!! Åhhhh!!!!!!!
Vi ses snaaaaaart!!!!!!!!!! Weeeeee.....
Frida skrev:Har du kommit än?
RoLLER skrev:Du är snäll
Raggarn skrev:åjåj!
många hojjar idag, många krascher...
hoppas det gick bra för fröken som fick åka volvo240 till Huddinge sjukhus och soppatorskens försäkringsärende nu...
men jag ägde på Rosenhill som vanligt =) fikade hårdast!!!
benkar skrev:Hmmm, 3 hojar i backen/diket, trist, tangerar vårundan..
Men, verkar inte vara några allvarligare skador, hoppas det är OK med dig Anneli.a (och dig som körde också)
Och, för övrigt så hade i alla fall jag vansinnigt kul, räknade till 36 hojar!!! Hemfärden på Slingerbulten i mörker, farligt och dumt, men härligt härligt...
Såg att det redan finns en bildtråd HÄR! Är Mojje som lagt upp ett gäng finfina bilder, men kommer mer... ska bara framkalla filmen!
/B
Ken Keniff skrev:Viktor stod du på släpet hem, ?( jag har sett att dom gör så på racebanor ,hmm vad var det släpet kallades, ähh det har jag glömt) , fick du rabatt på hämtningen ?. Skämt å sido , skönt att det inte gick så illa ändå.
Hoppas att det inte gick så illa fröken som hamnade i skogen och att hon kryar på sig.
Förövrigt så var det första gången som jag åkte med en så stor grupp och det var skitskoj , det känns rätt mäktigt när det är så många hojar som är ute och snurrar , man kände sig lite som en bromskloss ibland ( det var väl Sweedo som ville om tror jag ,och du behövde inte ursäkta omkörningen det gick ju som smort ). Jag hade kul men det är lite knepigt med att få ihop namn med ansikten när man inte känner så många.Hakar gärna på mer gånger och åker.
Hotrodbiker skrev:Tempot var ju hyfsat...
Frida skrev:JAG DÅ? ÄR INTE JAG SNÄLL?!?!
Jag har väl aldrig varit elak mot dig
SÄG ATT JAG ÄR SNÄLL!! ANNARS!!
Gpfgpf skrev:"hyfsat" är tydligen väldigt fort för sweedo...
Sweedo skrev:
Äh fan heller!Hotrodbiker skrev:Du tar det väl lungt så motorn håller på ditt engelska hojsurogat
Sweedo skrev:Äh fan heller!
Nu har jag ju en beggad motor att plocka delar från
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!