Medborgarplatsen, Torsdag 21/8 18:00

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Frida skrev:
Så sant som det är sagt :fakta Nu får vi se om du lärde dig nåt i lördags!! :D

Och du, om du ser till att komma fram till stoppen lika fort som vi andra så hinner du iaf höra vad vi säger om dig. Men att vi skulle prata skit ? Nä, aldrig! Det är väl aldrig nån som driver med dig? :rolleyes: Du har ju tom en egen fanclub!! Tänk den som ändå hade det.........

Hinner du till 18 nu RoLLER?! Bäst å slänga dig på hojen NU!!

Ok..... jag kommer jag kommer jag kommer!!!!! Åhhhh!!!!!!!
Vi ses snaaaaaart!!!!!!!!!! Weeeeee.....

Raggarn

Ny medlem
Gick med
17 May 2003
Hoj
KTM660, strypt å sänkt
åjåj!
många hojjar idag, många krascher...

hoppas det gick bra för fröken som fick åka volvo240 till Huddinge sjukhus och soppatorskens försäkringsärende nu...

men jag ägde på Rosenhill som vanligt =) fikade hårdast!!!

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Raggarn skrev:
åjåj!
många hojjar idag, många krascher...

hoppas det gick bra för fröken som fick åka volvo240 till Huddinge sjukhus och soppatorskens försäkringsärende nu...

men jag ägde på Rosenhill som vanligt =) fikade hårdast!!!

Så det var någon annans tur att repa plast idag?. Hoppas ingen gjorde sig ordentligt illa bara, en hoj går ju alltid att fixa?. :(

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Viktor stod du på släpet hem, ?( jag har sett att dom gör så på racebanor ,hmm vad var det släpet kallades, ähh det har jag glömt) :D , fick du rabatt på hämtningen ?. Skämt å sido , skönt att det inte gick så illa ändå.
Hoppas att det inte gick så illa fröken som hamnade i skogen och att hon kryar på sig.

Förövrigt så var det första gången som jag åkte med en så stor grupp och det var skitskoj , det känns rätt mäktigt när det är så många hojar som är ute och snurrar , man kände sig lite som en bromskloss ibland ( det var väl Sweedo som ville om tror jag ,och du behövde inte ursäkta omkörningen det gick ju som smort ). Jag hade kul men det är lite knepigt med att få ihop namn med ansikten när man inte känner så många.Hakar gärna på mer gånger och åker.

Last edited:

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Hmmm, 3 hojar i backen/diket, trist, tangerar vårundan.. :(

Men, verkar inte vara några allvarligare skador, hoppas det är OK med dig Anneli.a (och dig som körde också) :confused:

Och, för övrigt så hade i alla fall jag vansinnigt kul, räknade till 36 hojar!!! :bow Hemfärden på Slingerbulten i mörker, farligt och dumt, men härligt härligt... :D

Såg att det redan finns en bildtråd HÄR! Är Mojje som lagt upp ett gäng finfina bilder, men kommer mer... ska bara framkalla filmen! :rolleyes:

/B

Last edited:

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
benkar skrev:
Hmmm, 3 hojar i backen/diket, trist, tangerar vårundan.. :(

Men, verkar inte vara några allvarligare skador, hoppas det är OK med dig Anneli.a (och dig som körde också) :confused:

Och, för övrigt så hade i alla fall jag vansinnigt kul, räknade till 36 hojar!!! :bow Hemfärden på Slingerbulten i mörker, farligt och dumt, men härligt härligt... :D

Såg att det redan finns en bildtråd HÄR! Är Mojje som lagt upp ett gäng finfina bilder, men kommer mer... ska bara framkalla filmen! :rolleyes:

/B

Var det fler som glömt kolla koskitindex idag, 3st i diket måste väl vara rekord för en runda?. Kanske ska börja med en special runda för oss som inte kan hålla oss på vägen?. :D

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Ken Keniff skrev:
Viktor stod du på släpet hem, ?( jag har sett att dom gör så på racebanor ,hmm vad var det släpet kallades, ähh det har jag glömt) :D , fick du rabatt på hämtningen ?. Skämt å sido , skönt att det inte gick så illa ändå.
Hoppas att det inte gick så illa fröken som hamnade i skogen och att hon kryar på sig.

Förövrigt så var det första gången som jag åkte med en så stor grupp och det var skitskoj , det känns rätt mäktigt när det är så många hojar som är ute och snurrar , man kände sig lite som en bromskloss ibland ( det var väl Sweedo som ville om tror jag ,och du behövde inte ursäkta omkörningen det gick ju som smort ). Jag hade kul men det är lite knepigt med att få ihop namn med ansikten när man inte känner så många.Hakar gärna på mer gånger och åker.

Det var kul att ses.... haka på fler gånger.... På lördag e det snurren t ex!! :tummenupp

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Ja attan!
hade hur kul som helst :)
Synd på soppatorskens, fnuppens och MrBlåR1 med Annelis vurpor :(
Ken jag ville bara vara på säkra sidan att ni uppfattat omkörningarna som justa. jag var på rejshumör idag :squid
Den däringa benkar han jag inte ikapp bara :(

Tur att man skall till Kinnekulle nästa helg :rock Börjar bli farligt tempo på allmän väg :crash

Nä nu skall jag slå mig själv med en klubba så att jag somnar :smasha , för adrenalinstinn :3freak

Hotrodbiker

Bara blå
Gick med
6 May 2003
Hoj
Daytona -02,Yamaha R1 -08, Kawa250 -72,Husaberg 570 -12
Får tacka för en kul sväng ikväll........ iaf för oss som höll oss på hjulen. Var första ggn för mig men gör gärna om det. Tempot var ju hyfsat...:)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning