Medel och snabbturer i Sthlm

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Har redan värmt upp le Bulte åt dig ;)

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Någon onsdagstur på G?

Man hade ju tänkt det men nu säger vädergudarna visst att det ska bli regn framåt kvällen, tur man hann med att krossa bylten igår åtminstone, även om man fick åka slalom mellan tjärspår.

FastFred

Återfallsknutte
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Suzuki M1800RZ -14
Man hade ju tänkt det men nu säger vädergudarna visst att det ska bli regn framåt kvällen, tur man hann med att krossa bylten igår åtminstone, även om man fick åka slalom mellan tjärspår.

Diskussion pågår på FB i Bultens vänner. Ser ev ut att kunna bli en tur. Regnet ska komma runt kl 19...

litzter

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Aprilia Tuono V4r aprc abs -14
Kommer nog försöka dra mig ut en sväng runt 11 imorrn om vädergudarna inte vill ändra i väderrapporten igen.
Gissar på att det ligger rätt mycket grus på vägarna efter det lilla duggregnet vi haft nu :död så blir nog inget bombartempo.
kommer nog sitta och äta frukost på rosen runt 10.30 eller liknande

Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Jävla skit-sommar !!!
Men det kanske blir bättre snart ....

litzter

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Kommer dra till rosen klockan 10 imorrn å käka lite frukost och sen åka några timmar, ser ut att bli bra väder

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mer eller mindre. Forumet är så jävla segt och med så mycket problem att när man ändå sitter på facebook kan man lika gärna ha det där. :7peta

Överlag dåligt med körningar i de gemensamma grupperna på fejjan också tycker jag. För tio år sen höll typ "alla" till på SH, idag är de spridda mellan 4711 forum o fejjangrupper.

Gick med
2 Jul 2009
Hoj
2003 Yamaha XJR 1300
Själv tillhör jag gruppen som avstår facebook. Tråkigt om folk har problem med sporthojs forum, det har alltid funkat galant för mig!

petolvan

Kejsare, Kung OCH Michael Jackson
Gick med
21 Jan 2010
Hoj
Bensindriven
Överlag dåligt med körningar i de gemensamma grupperna på fejjan också tycker jag. För tio år sen höll typ "alla" till på SH, idag är de spridda mellan 4711 forum o fejjangrupper.

Problemet är att forumet är så jävla rörigt nu. Behövs det egentligen körningar då? Dä ä la ba å åka till bulten? :fakta:7peta

corken

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2013
Hoj
2011 Suzuki GSX-R 750, -09 Honda CBR600rr Race
det är vädret och inte Facebook som är anledningen till att det inte är mycket liv här inne...

litzter

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Jag kommer åka en sväng imorrn iaf, väder ser ut att bli hyffsat.
Blir ingen långkörning dock, bulten ett par svängar och vägar i närområdet skulle jag tro

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring