Mest motbjudande programledare?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Vilken programledare på TV stör ni er mest på, finner mest osmaklig?
Min ohotade etta i denna kategori är Per Morberg i TV4+ och programmet Jakt. Han är obehaglig nog när han är ute och jagar, flåsar med glasartad blick men priset tar han när han ska laga mat. Småblarig sippandes rödvin och med sitt flottiga hår i en slarvig hästsvans geggar han runt med viltkött, tar 200 gram smör med hela handen i potatismoset, kladdar med fingrarna i alla såser och är allmänt motbjudande. :zpy :D
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Mona Seilitz. Förklaring behövs väl ej.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Peter Siepen (eller hur fan det nu stavas)

Den där förbannade glitterpajjasen gör mig spyfärdig bara av åsynen, sen att han har en förkärlek för att "guida" folk på skitiga bulgariska loppmarknader där all urblekt 70tals plast är "kitch" och på tyska bögporrklubbar gör ju inte saken bättre...
 

Dr.Bike

Guest
Janne Josefsson

Överhetsig skjutjärnsreporter. KOmmentarer överflödiga då han ofta gör självmålen så övertydliga...
 

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Vilken programledare på TV stör ni er mest på, finner mest osmaklig?
Min ohotade etta i denna kategori är Per Morberg i TV4+ och programmet Jakt. Han är obehaglig nog när han är ute och jagar, flåsar med glasartad blick men priset tar han när han ska laga mat. Småblarig sippandes rödvin och med sitt flottiga hår i en slarvig hästsvans geggar han runt med viltkött, tar 200 gram smör med hela handen i potatismoset, kladdar med fingrarna i alla såser och är allmänt motbjudande. :zpy :D

Ha ha ha :rofl

Jag håller med dig till 100%. Den där snubben är sååå vidrig, klockrent mannen!! :tummenupp
 

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Det mest bisarra är att jag känner ett tvång att fortsätta kolla om jag skulle zappa förbi....

LOL :D

Jag kan tänka mig att han är en riktig gris privat också.
Inte för att jag är en toffel så tror jag att han är en riktig mansgris. Han är säkert skitig, luktar illa och har fullt med sopor och skitiga kläder på golvet :arsele
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Nu var det ju länge sen det här programmet slutade sändas och jag vet inte ens om hon räknas som en programledare, men jag skulle nog iaf rösta på Ika i rutan. Jag minns henne med skräck. Jag undrar om det nånsin har funnits nån som tyckt om det programmet.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Tilde något..intervjuade Europe en morgon på TV4 för något år sedan..vet inte om hon är så bombad alltid men då fick jag spader på henne..
(tittar inte mycket på tv annars)
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag bara känner att det här är alldelens för ojämlikt nu, därför nominerar jag alla blonda siliconbimbos som någonsin haft ett "bokstavslekprogram där man kan ringa in och "vinna" pengar...

Ah 17 sammanfattar det rätt bra...

_____________________________
_____________________________

Fy fan!
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Peter Siepen (eller hur fan det nu stavas)

Den där förbannade glitterpajjasen gör mig spyfärdig bara av åsynen, sen att han har en förkärlek för att "guida" folk på skitiga bulgariska loppmarknader där all urblekt 70tals plast är "kitch" och på tyska bögporrklubbar gör ju inte saken bättre...

Tänkte inte på honom men nu när du säger det,
och i programmet Rocky & Drago är dom olidligt pinsamma..

Han tror han är cool med eller något.
 

Dr.Bike

Guest
Det mest bisarra är att jag känner ett tvång att fortsätta kolla om jag skulle zappa förbi....

Tvångsneuros!!
(jag har samma syndrom för tevereklam om gym och städ samt köksprodukter) :D

Annars har du HELT rätt. Per Morberg ja... jag hade just GLÖMT/förträngt den pojken...

Jag ska berätta en sån OTROLIG historia om honom en dag, när vi tar en Whisky du och jag... Det lämpar sig inte här, för då åker man väl in för nåt! :lol
 

FreddaGädda

Guest
Jag nominerar Brita Møystad Engseth, för er som sett henne som programledare i Big Brother. Maken till utseendemässigt misslyckad människa.. :zpy

Edit: Och ja, det är en kvinna.. Vad sägs om henne mellan två lakan, män?

Edit2: Usch, vad elak jag känner mig. Men ärlig iaf.
 

Bifogat

  • Filmjournalist_Brita_49126c.jpg
    Filmjournalist_Brita_49126c.jpg
    10 KB · Visningar: 108
Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
2728058 Jag nominerar Brita Møystad Engseth, för er som sett henne som programledare i Big Brother. Maken till utseendemässigt misslyckad människa.. :zpy

Edit: Och ja, det är en kvinna.. Vad sägs om henne mellan två lakan, män?

Edit2: Usch, vad elak jag känner mig. Men ärlig iaf.
Tur att hon är lesbisk så det är ju :tuttar som får akta sig:tummenupp
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Vilken programledare på TV stör ni er mest på, finner mest osmaklig?
Min ohotade etta i denna kategori är Per Morberg i TV4+ och programmet Jakt. Han är obehaglig nog när han är ute och jagar, flåsar med glasartad blick men priset tar han när han ska laga mat. Småblarig sippandes rödvin och med sitt flottiga hår i en slarvig hästsvans geggar han runt med viltkött, tar 200 gram smör med hela handen i potatismoset, kladdar med fingrarna i alla såser och är allmänt motbjudande. :zpy :D

:rofl Klockren beskrivning!
Håller med, har är verkligen inte min typ heller.

/J
 

Paradoxy

Guest
Fredrik & Filip?

NOJE-12s44-filip-636_438.jpg
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top