Mest motbjudande programledare?

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Berget
Hoj
ZX9R svarten
Tvångsneuros!!
(jag har samma syndrom för tevereklam om gym och städ samt köksprodukter) :D

Annars har du HELT rätt. Per Morberg ja... jag hade just GLÖMT/förträngt den pojken...

Jag ska berätta en sån OTROLIG historia om honom en dag, när vi tar en Whisky du och jag... Det lämpar sig inte här, för då åker man väl in för nåt! :lol

Jag håller med er fullständigt gällande GRISEN Moberg, som jägare skäms man ju ta mig fan!!! Även jag har en personlig upplevelse av han som inte lämpar sig här, men den gör så att inte ens Peter Siepen slår han trots att jag anser han vara ett ricktigt riksäckel:mad:
 

FreddaGädda

Guest
Tur att hon är lesbisk så det är ju :tuttar som får akta sig:tummenupp

Ännu värre. Tänk henne mellan två lakan ändå.
Utseendet plus att hon har kukskräck.
Lär ju aldrig sluta skrika och spy när man bestiger henne.

Jag, alltså.. :D
 
Last edited:

MikkE

Guest
De på jobbiga jävla ringa-a-ling liknande grejer där man ska gissa ordet osv.. Fy fan!
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Billy Butt minns jag med fasa, annars tycker jag förkväll är rätt menlöst.
 

FreddaGädda

Guest
Ingen som minns Ruby Wax i ett program som gick för ett par år sedan, vilket samlade roliga reklamfilmer från hela världen?
Bra program, när de visade reklamfilmerna.
Mellantiden där hon skulle vara "rolig" i sann Americas funniest home videos-anda..
Öh! Uh! Gaaaah!
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
"insert random ring-in-och-gissa-på-ordet-program här" <-- Ingen vid sina sinnens fulla bruk kan motsäga sig det.
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
"insert random ring-in-och-gissa-på-ordet-program här" <-- Ingen vid sina sinnens fulla bruk kan motsäga sig det.

Nä det fruktansvärt pinsamt undra om programledarna är lika dryga på riktigt hur kan man föra en monolog i en timma??????:confused:
 

FreddaGädda

Guest
Nä det fruktansvärt pinsamt undra om programledarna är lika dryga på riktigt hur kan man föra en monolog i en timma??????:confused:

Testa så får du se. Deras jobb är nog inte det lättaste. Skyll på producenterna istället.
Don't hate the player, hate the game.

Edit: Dom klagar inte på dig, vem är det som är dryg nu? :rolleyes:
 
Last edited:

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Fredrik & Filip?

NOJE-12s44-filip-636_438.jpg

Neh neh neh neh! Det där är Mattias! Det ser vem som helst. Leta reda på rätt bild nu istället.:huvet
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Fredrik & Filip?
....

Absolut. Att dom inte tvingats gå i landsflykt säger en hel del om de svenska tittarna.


Olle Palmlöf..
...

Räknas han som programledare. Fy fan. Jag har full förståelse för att Timell ville ge honom stryk och hade det skett hade jag gärna bidragit till ett eventuell skadestånd.

Adam Alsing

Mer lismande äckel får man leta efter

Det tyckte jag också förr. Konstigt att en människa som är så motbjudande dålig i TV kan vara så in i helvete bra i radio. Jag har aldrig stått ut med honom i rutan men i radio är han en av de bästa...:va
 

JK79

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2006
Ort
på tredje
Hoj
Grå faran! F800S
*spy*

Kanske ingen programledare men ackligare människa får man faan leta bra länge efter: Anna "späckbomb" Book. Det fullkomligt kryper i kroppen så fort hon uppenbarar sig i rutan zpy
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Carolina Gynning :zpy


Intelligens och förmåga att lyssna på andra är tydligen inga egenskaper som behövs för att få stå i rutan som programledare

Byter kanal direkt vid åsynen av denna människa
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Annika Lantz utan tvekan. Inte nog med att man ibland fick höra hennes irriterande jävla röst på radio, emellanåt kunde man se henne på tv också!
Människan är så jävla ful och låter så fruktansvärt illa så jag blir arg så fort jag hör namnet! Och tillsammans med Luuks flickvän, Berg nånting, så bildar de en trio (anicka är så jävla tjock så hon räknas som två) av fantastiskt irriterande spärr-mongon. Mer efterblivna "normala" människor får man leta efter.

Favoriten är dock Härenstam, vart tog han vägen.....
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
På första plats:
Lucette Rådström
ED52069C-832F-4F9E-8DB4-B52567968BDB.jpg

Andra platsen tas av han som är ekonomireporter på samma kanal som varken kan säga börser (bösser) eller aktier (atcher).



Ah 17 sammanfattar det rätt bra...

_____________________________
_____________________________

Fy fan!

Du har både fel upphovsman och fel uttryck.


fy fan
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Fast Lucette är förlåten tycker jag då hon har en riktigt söt lillasyster som reser omkring och är allmän korkad. Wendy Rådström tror jag hon heter och jobbar på "närochfjärran", de måste ju vara syskon?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top