Mest motbjudande programledare?

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
Pontus "Slemhelge" Gårdinger får alla mina röster som vidrigaste programledare!!! Hur slemmig får man va!!????????:mad: :mad: :gnissla

Carolina Gynning :zpy

Byter kanal direkt vid åsynen av denna människa

Skulle hon ställa sig naken framför dig o puta me :arsele så skulle du nog inte byta synriktning va !!? :D :tungan
 
Last edited:

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
Utländsk: Bob Saget. Maken till dålig självinsikt har jag sällan skådat. Har någon NÅGONSIN skrattat åt hans poänglösa skämt? Nä, skjut av honom!

Svensk: Gynning. Någon måste börja skriva manus åt henne! Nej förlåt, rita manus...
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Håller med de som angivit Peter jefla Siepen som den vidrigaste programledaren.

Skulle inte förvåna mig om han badar i ett badkar med smält margarin innan han lägger sig i sitt überpimpade solarium läsandes nån jefla modetidning med ursprung från Frankrike eller nåt annat modeland.

Fy helvet!
 

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Ort
Där
Hoj
650
Martin Timell är nog det vidrigaste man kan se i en TV.

jag kan hälsa hans son om du vill :D

Jonathan skrev:
Håller med de som angivit Peter jefla Siepen som den vidrigaste programledaren.

Skulle inte förvåna mig om han badar i ett badkar med smält margarin innan han lägger sig i sitt überpimpade solarium läsandes nån jefla modetidning med ursprung från Frankrike eller nåt annat modeland.

Fy helvet!

Glöm inte att han runkar till bilder av sig själv! :mattias

För övrigt är nog Fredrik & Filip de mest hatade personerna på TV just nu för min del. Förstår verkligen inte hur folk kan uppleva dem som roliga :huvet Dessutom är deras böcker om möjligt ännu sämre...
 

geting

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Ort
bra fråga...
Hoj
Väntar på en Mille...
Många har sagt martin timell men hans bror anders då? han är ju 10ggr värre.

Men värst av alla som jag inte förstår hur ni kunnat missa hitills är Peter Jihde
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Sanna Bråding. Med den rösten kan man både väcka och åter avliva de döda :mad:
 

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Nybro
Hoj
954 Fighterblade -03
"Hon" på Smålandsnytt som "pjataj bajnspjåk". Fan... Man koncentrerar ju sig mer på hennes lingvistik än på nyheterna ju...
 

Pips

Guest

Tacka vet jag den där mörka skönheten på rapport :)

Hon är någon som jag verkligen stör mig på om någon. Hon pratar så fruktansvärt jobbigt. Får huvudvärk bara av att lyssna på den där rösten.. :näsblod


Annars som innan, Peter Siepen (såg honom i gallerian för 4-5år sedan då han var "Er gula pippi") har stört mig på honom sedan dess.

Norska programledaren för BB och sen säkert några till.
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
För övrigt är nog Fredrik & Filip de mest hatade personerna på TV just nu för min del. Förstår verkligen inte hur folk kan uppleva dem som roliga :huvet Dessutom är deras böcker om möjligt ännu sämre...
De avskum som gör "Hejbaberiba" är ju inte heller allt för roliga.

Vad har hänt med svensk komedi egentligen? Vad hände med serier som Smash, Nile City och Percy Tårar? Jag slötittade lite på Playa Del Sol i söndags, det kan som bäst betecknas som aningen ljummet.
 

Bevel 900SS

Ny medlem
Gick med
22 Sep 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ducati 900SS -82
Tveklöst Annika Lantz! En person som skrattar hänsynslöst till allt hon själv säger är mer än vad jag klarar. Jag minns att hon skulle göra en intervju med Kenny Bräck för några år sedan och människan var så pinsam så man skämdes. Hon frågade bl a vad som händer om man måste nysa när man har hjälmen på sig... :huvet
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Utländsk: Bob Saget. Maken till dålig självinsikt har jag sällan skådat. Har någon NÅGONSIN skrattat åt hans poänglösa skämt? Nä, skjut av honom!

Så tyckte jag också innan jag råkade se The Aristocrats, där Saget är med i ett klipp. Och alltså, så ful i munnen som den karln är har jag aldrig vart med om, full respekt på det. :tummenupp

Oh, youtube to the rescue: http://www.youtube.com/watch?v=H_cKCK6Blv0

Topic: Jag pallar inte med Fredrik och Filip, fruktansvärt överskattade. Eller den där fjanten på MTV News. Jösses alltså.

Per Morberg var det ja. Är jag konstig om jag tycker det är lite kul med en salongsberusad karl som står och häller grillolja ur en plastdunk över en halv grillad gris i trädgården? Hans jaktprogram från afrika var också festliga. :banana
 
Last edited:

Pizzabagarn

Guest
Vad jag har hört så var hon en han tidigare, tyckte oxå hon såg bra ut innan.

Om så är fallet måste jag be att få ompröva mitt beslut :D


Hon är någon som jag verkligen stör mig på om någon. Hon pratar så fruktansvärt jobbigt. Får huvudvärk bara av att lyssna på den där rösten.. :näsblod

Rösten är väl kanske inte den porrigaste men utseendemässigt diggar jag henne.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top