Mest motbjudande programledare?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Hon är för i helvete helt värdelös som radiopratare och i tv är hon ännu sämre då man måste se på henne också!
Hon har enormt skittråkiga gäster, de kommer aldrig fram till något vettigt, jag sitter bara och svär i bilen när jag hör henne.
Hon och bögen på morgonzoo borde starta en show ihop och den borde sändas på 1hz så den inte når utanför kontrollrummet.

1hz når långt, 1Ghz når inte genom kontrollrumsväggarana...
(givet samma effekt)

1hz går tom genom marken eller under vatten, därför används ofta den typen av vågläng till ubåtar...
 

fart freak

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Ort
Värmdö
Hoj
VTR Firestorm
Måste byta kanal när David Letterman eller den engelska programledaren på Pimp My Ride UK dyker upp...
När Ali G/Borat intervjuer dumma jänkare blir det så pinsamt att man måste byta kanal oxå...
Kayo och Carolina Grynnig på "Förkväll" .. say no more.
 

geting

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Ort
bra fråga...
Hoj
Väntar på en Mille...
Peter Jihde ska tydligen gästas av Annika Lantz nästa vecka det låter väl som en skön kombination??
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
1hz når långt, 1Ghz når inte genom kontrollrumsväggarana...
(givet samma effekt)

1hz går tom genom marken eller under vatten, därför används ofta den typen av vågläng till ubåtar...

Nån var där och fifflade med mina siffror helt enkelt.
 

vwmartin

Rookie
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Floda
Hoj
Ingen just nu..
Så tyckte jag också innan jag råkade se The Aristocrats, där Saget är med i ett klipp. Och alltså, så ful i munnen som den karln är har jag aldrig vart med om, full respekt på det. :tummenupp

Oh, youtube to the rescue: http://www.youtube.com/watch?v=H_cKCK6Blv0

Topic: Jag pallar inte med Fredrik och Filip, fruktansvärt överskattade. Eller den där fjanten på MTV News. Jösses alltså.

Per Morberg var det ja. Är jag konstig om jag tycker det är lite kul med en salongsberusad karl som står och häller grillolja ur en plastdunk över en halv grillad gris i trädgården? Hans jaktprogram från afrika var också festliga. :banana

Haha!! Bob rockar ju styggt!! :yoparty

/Martin
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Alltså jag måste hålla med om Adam Alsing, men som nån sa här i tråden så är det ju otroligt hur en männska som är så kass i tv kan vara så bra i radio. Övriga personliga hatobjekt är Ernst K :mad:
 

timm

Medlem
Gick med
24 Oct 2005
Ort
Ja
Hoj
Skeppshult. En blå.
Tack för varningen! Jag får ett konstigt tryck över bröstet när jag hör och ser
den där Lantz:mad:
Jepp! Kan bara hålla med. Har förvisso aldrig sett programmet ifråga, men kommer alltså inte göra det heller.

När jag var ute och gick och kontemplerade i skogen i morse kom jag på två andra programledare som jag tycker är ruskigt motbjudande och kan absolut inte med dem.

På en ärofylld andraplats av dessa två kommer Staffan Westerlund. Tack och lov såg jag aldrig "Vilsen i pannkakan", men var som liten palt rädd för den fula farbrorn i TV.n som fistade Lillstrumpa.
lillstrumpa.jpg


Förstaplatsen av mina två tillskott är den avskyvärde mustasch-odlande Kjell Lönnå. Mannen som sett likadan ut sen 1700-talet och fjollar runt med sin fjoll-musik och "å va roligt allting är, halleluja"-mentalitet. Han e smörigt äcklig! För att citera Markus: "fy fan!" :gnissla
2465.jpg
 
Last edited:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Vilken programledare på TV stör ni er mest på, finner mest osmaklig?
Min ohotade etta i denna kategori är Per Morberg i TV4+ och programmet Jakt. Han är obehaglig nog när han är ute och jagar, flåsar med glasartad blick men priset tar han när han ska laga mat. Småblarig sippandes rödvin och med sitt flottiga hår i en slarvig hästsvans geggar han runt med viltkött, tar 200 gram smör med hela handen i potatismoset, kladdar med fingrarna i alla såser och är allmänt motbjudande. :zpy :D

Jag är helt och hållet med dig här... Jag zappar DIRECKT! :zpy

Jag har också märkt att jag är helt och hållet allergisk mot tv4´s "Förkväll". Jag törs inte ens ha det pogrammet på i bakgrunden vid matlagning eller dyligt i rädsla för anafylaktisk chock.
Jäkla hönshus... poaaaawk poaaak poaaaaaaaawk.
 
Last edited:

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Nybro
Hoj
954 Fighterblade -03
Joppe Pihlgren är synnerligen vedervärdig också.

Njääe... Det vill jag inte hålla med om. Han är ju motorintresserad. Jag är inget märkesfetto, men jag vet att han sagt i en intervju att han önskade sig en trimmad Ducati, men troligtvis skulle köra ihjäl sig på en sådan... kanske till din förtröstan...
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Njääe... Det vill jag inte hålla med om. Han är ju motorintresserad. Jag är inget märkesfetto, men jag vet att han sagt i en intervju att han önskade sig en trimmad Ducati, men troligtvis skulle köra ihjäl sig på en sådan... kanske till din förtröstan...

Han är ju italiennerd så det stänker om det, så det har han garanterat sagt.

Han gillar ju T.O.M såna där ruttna Alfa-Romeo's :rolleyes:
 

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Nybro
Hoj
954 Fighterblade -03
Han är ju italiennerd så det stänker om det, så det har han garanterat sagt. Han gillar ju T.O.M såna där ruttna Alfa-Romeo's :rolleyes:

Ja precis. Har för mig jag läste detta i någon *hrm* Expressen Fredag 1993...
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Njääe... Det vill jag inte hålla med om. Han är ju motorintresserad. Jag är inget märkesfetto, men jag vet att han sagt i en intervju att han önskade sig en trimmad Ducati, men troligtvis skulle köra ihjäl sig på en sådan... kanske till din förtröstan...

Han är sjukt fånig, som om Broder Daniel skulle bli motorjounalist. Varför jag kom att tänka på honom var annars för att han uppträdde på SVT i morse, fy fasicken vad risig han var. Till och med sämre än när han sjöng om sina äckliga solglasögon.


fy fan
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Joppe Pihlgren är synnerligen vedervärdig också.
Är det han som ser 90 grader i kors? I så fall är han med på min topp 5 lista.

Leder gör Per Moberg. Såg nåt matlagningsprogram med honom häromdagen, får inga bra vibbar alls, lite psykopatvarning. Sen var han rätt äcklig i köket också, flottigt hår han gärna drog samma fingrar som han avsmakade matkoket med, duktigt stora svettoceaner under armarna osv osv.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Han är sjukt fånig, som om Broder Daniel skulle bli motorjounalist. Varför jag kom att tänka på honom var annars för att han uppträdde på SVT i morse, fy fasicken vad risig han var. Till och med sämre än när han sjöng om sina äckliga solglasögon.


fy fan

Näe, nu måste jag fan protestera, killen har ett genuint motorintresse, dessutom är han en kunnig mekaniker (han måste vara det, han har en Alfetta)
Han är jävligt påläst på italiensk motorhistoria (hyfsad på övrig) och han tvekar inte för att provköra balla bilar.
Sen att han är skitjobbig att lyssna på, och borde tvingas att bära solglasögon är en annan sak.
Leif GW Persson är också jävligt krystad att lyssna på, men icke dess mindre påläst och klipsk...
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top