Mest motbjudande programledare?

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Varför är det bara EN person som sagt något om Ernst Kirchsteiger?!?! "Mannen som gett plexiglaset ett ansikte"

Tittar ni inte på tv eller?

Citat av Ernst Kirchsteiger

1. Här sitter jag och känner in rummet.
2. Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck.
3. Det här med att sitta så här och tälja, det är någonting jag tycker är väldigt skönt.
4. Färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst.
5. Det här fönstret ger väldigt skön kontakt mellan ute och inne. Det är som om att ute och inne vill varandra någonting.
6. Jag har mött libbstickor som tittat mig i ögonen.
7. Det blir som ett vattenfall av ek.
8. Jag är nog den som gett plexiglaset ett ansikte.
9. Man känner aldrig sig så rik som när man plockar ut färskt bröd ur ugnen.
10. Se så vackert stenen tar emot oljan
11. Staffan, kan inte jag få testa att slamma? Det ser så himla kul ut.
12. När en katt ligger och sover i ett rum finns det inte mycket mer för en inredare att göra där.
13. Man blir lite varm i hjärtat när man sitter framför ett så här gammalt hus.
14. Här kommer huset att trivas bra, här kommer jag att trivas bra. Och vad kan det bli då? Jo, bara bra.
15. Färgen är som en mogen äldre kvinna som klarar sig på egen hand.
16. Hjärta, hjärna, i nån skön förening där.
17. Först kramar jag alla i familjen - sedan ställer jag mig vid spisen.


Jag skulle gärna skicka ut honom i omloppsbanan, MED STRUMPOR PÅ! :huvet :huvet :huvet


EDIT : Gissa om min kompis blev nöjd när han hittade dessa på designtorget och gav dom till mig i julklapp? :tungan
 

Bifogat

  • Julklapp.jpg
    Julklapp.jpg
    85.3 KB · Visningar: 120
Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
2731127 Varför är det bara EN person som sagt något om Ernst Kirchsteiger?!?! "Mannen som gett plexiglaset ett ansikte"

Tittar ni inte på tv eller?

Citat av Ernst Kirchsteiger

1. Här sitter jag och känner in rummet.
2. Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck.
3. Det här med att sitta så här och tälja, det är någonting jag tycker är väldigt skönt.
4. Färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst.
5. Det här fönstret ger väldigt skön kontakt mellan ute och inne. Det är som om att ute och inne vill varandra någonting.
6. Jag har mött libbstickor som tittat mig i ögonen.
7. Det blir som ett vattenfall av ek.
8. Jag är nog den som gett plexiglaset ett ansikte.
9. Man känner aldrig sig så rik som när man plockar ut färskt bröd ur ugnen.
10. Se så vackert stenen tar emot oljan
11. Staffan, kan inte jag få testa att slamma? Det ser så himla kul ut.
12. När en katt ligger och sover i ett rum finns det inte mycket mer för en inredare att göra där.
13. Man blir lite varm i hjärtat när man sitter framför ett så här gammalt hus.
14. Här kommer huset att trivas bra, här kommer jag att trivas bra. Och vad kan det bli då? Jo, bara bra.
15. Färgen är som en mogen äldre kvinna som klarar sig på egen hand.
16. Hjärta, hjärna, i nån skön förening där.
17. Först kramar jag alla i familjen - sedan ställer jag mig vid spisen.


Jag skulle gärna skicka ut honom i omloppsbanan, MED STRUMPOR PÅ! :huvet :huvet :huvet
Du verkar ha bra koll :7peta
 

le skier

Guest
The motherfuckin´ Killinggänget gjorde en film med en verkligen beige man, Gunnar Rehlin. En gång programledare på filmkrönikan och säkert kunnig i ämnet. Men fan vad tråkig han var, det var ju roligare att titta på färg när den torkar!
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
EDIT : Gissa om min kompis blev nöjd när han hittade dessa på designtorget och gav dom till mig i julklapp? :tungan

Jag tror att man ska smula ner dom där i pipan och röka dom...
Ernst_stor.jpg


Ernst är givetvis en toppkandidat, men han är så nischad att jag aldrig ser honom.

Samma sak med den här jakt/fiskesnubben som verka vara en toppkandidat, jag har aldrig sett människan på TV (som tur är)

Peter-Sippan går fan inte att undvika, han pressar in sitt äckligt sminkade nylle i alla tyer av program.
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kattis Alström. Hon är inte motbjudnade att se på, OM man tål henne. Men jag tål henne INTE....har aldrig gjort.

Filip, i Fredrik och Filip, är jäkligt jobbig att lyssna på. Han är lite som Agneta Sjödin (som för den delen OCKSÅ är jäkligt jobbig att lyssna på) som måste skrika när hon pratar. GAHHH!!!
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Den profil som byggts upp åt honom; Där han byggts upp till någon sorts välgörande hjälte via program där han får det som är den svenska motsvarigheten till Oprah/Springer målgruppen att skaka på huvudet och gärna vifta på pekfingret åt diverse symptom på alltings jävlighet.
Det hela är så jävla onyanserat det kan bli, men vad kan man förvänta sig av TV3?

Har han någon mer roll än i Efterlyst? :confused: De har ju inte ens publik, de har bara kvalitetsdramatiseringar. :hihi
 

timm

Medlem
Gick med
24 Oct 2005
Ort
Ja
Hoj
Skeppshult. En blå.
Annika Lantz, alla kategorier! Folk får gärna ha fett hår, vara helylle och doppa sina lemmar i såser osv, bara jag slipper denna självgoda, hispiga och enfaldiga flamsf!tta!:mad: :zpy
Motbjudande? Enligt mig: ja!
0BC2013E-918E-4EA3-8713-E1F32B0691CE.jpg
 

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
0 bhp
Det var ett jävla klankande på Annika Lantz. Hon är riktigt duktig och har humor!

En som dom gärna får plocka bort från rutan är den verkligt självgode Steffo Törnquist. He makes me sick!
 

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
Ingvar Oldsberg är klart underskattad i sammanhanget. Oerhört motbjudande person, och munnen går hela tiden utan att han lyckas säga någonting alls.
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Jag tror att man ska smula ner dom där i pipan och röka dom...
Ernst_stor.jpg


Ernst är givetvis en toppkandidat, men han är så nischad att jag aldrig ser honom.

Samma sak med den här jakt/fiskesnubben som verka vara en toppkandidat, jag har aldrig sett människan på TV (som tur är)

Peter-Sippan går fan inte att undvika, han pressar in sitt äckligt sminkade nylle i alla tyer av program.

Jag tänker aldrig äta de där pillrena :näsblod

Jag tycker det är tvärt om, vart jag än vänder mig ser jag Ernst stå barfota vid en vägg och säga hur väldigt harmonisk och "brummig" den är
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Varför är det bara EN person som sagt något om Ernst Kirchsteiger?!?! "Mannen som gett plexiglaset ett ansikte"

Tittar ni inte på tv eller?

Citat av Ernst Kirchsteiger

1. Här sitter jag och känner in rummet.
2. Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck.
3. Det här med att sitta så här och tälja, det är någonting jag tycker är väldigt skönt.
4. Färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst.
5. Det här fönstret ger väldigt skön kontakt mellan ute och inne. Det är som om att ute och inne vill varandra någonting.
6. Jag har mött libbstickor som tittat mig i ögonen.
7. Det blir som ett vattenfall av ek.
8. Jag är nog den som gett plexiglaset ett ansikte.
9. Man känner aldrig sig så rik som när man plockar ut färskt bröd ur ugnen.
10. Se så vackert stenen tar emot oljan
11. Staffan, kan inte jag få testa att slamma? Det ser så himla kul ut.
12. När en katt ligger och sover i ett rum finns det inte mycket mer för en inredare att göra där.
13. Man blir lite varm i hjärtat när man sitter framför ett så här gammalt hus.
14. Här kommer huset att trivas bra, här kommer jag att trivas bra. Och vad kan det bli då? Jo, bara bra.
15. Färgen är som en mogen äldre kvinna som klarar sig på egen hand.
16. Hjärta, hjärna, i nån skön förening där.
17. Först kramar jag alla i familjen - sedan ställer jag mig vid spisen.

Haha, de där är ju så makalöst bra! Sådär talar bara en hjälte och sann entusiast.
 

Tholon

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2007
Ort
Tyresö
Hoj
Triumph Sprint ST
En annan klassiker av Ernst. Han står framför en vägg han just håller på att måla och håller upp en stor pensel framför kameran.

- Jag målar.... med en pensel!
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Det var ett jävla klankande på Annika Lantz. Hon är riktigt duktig och har humor!

En som dom gärna får plocka bort från rutan är den verkligt självgode Steffo Törnquist. He makes me sick!

Hon är för i helvete helt värdelös som radiopratare och i tv är hon ännu sämre då man måste se på henne också!
Hon har enormt skittråkiga gäster, de kommer aldrig fram till något vettigt, jag sitter bara och svär i bilen när jag hör henne.
Hon och bögen på morgonzoo borde starta en show ihop och den borde sändas på 1hz så den inte når utanför kontrollrummet.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top