Mest motbjudande programledare?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Fast Lucette är förlåten tycker jag då hon har en riktigt söt lillasyster som reser omkring och är allmän korkad. Wendy Rådström tror jag hon heter och jobbar på "närochfjärran", de måste ju vara syskon?

Hon kom precis som syrran in på kvalifikatiner kan man gissa.
Nu hatar jag inte bara båda, utan Lucwette ännu mer.
Tack för det. :mad:
 

Pizzabagarn

Guest
Agneta Sjödin är en kandidat på min lista.
Kan inte sätta fingret på vad jag inte gillar hos henne men hon står inte högt i kurs.

Tacka vet jag den där mörka skönheten på rapport :)
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Nu var det ju länge sen det här programmet slutade sändas och jag vet inte ens om hon räknas som en programledare, men jag skulle nog iaf rösta på Ika i rutan. Jag minns henne med skräck. Jag undrar om det nånsin har funnits nån som tyckt om det programmet.


Haha vilket hatobjek!!
Henne störde jag mig kraftigt på med :gnissla
 
Last edited:

Smeddie

Gammal o äcklig
Gick med
4 Jun 2004
Ort
Hultafors
Hoj
Honda VT750DC
Hanna Rosander .. vidrig, jag får rysningar så fort jag ser människan. Lekte programledare för Big Brother efter Adam och fick sitt "genombrott" som Sveriges Ricki Lake .. uurrrrr ..
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Hanna Rosander .. vidrig, jag får rysningar så fort jag ser människan. Lekte programledare för Big Brother efter Adam och fick sitt "genombrott" som Sveriges Ricki Lake .. uurrrrr ..

Klockren! Vidrig och ser proppmätt ut :zpy
Har nog aldrig stört mig så på någon när jag kollade på BB... :huvet
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Andra platsen tas av han som är ekonomireporter på samma kanal som varken kan säga börser (bösser) eller aktier (atcher).
För att inte tala om de som jobbar på "spotten".
 
Last edited:

mp_87

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
KTM 640 sm
Shire på MTV.. tror han heter så. Håller i typ nyheterna... extremt fjollig!!! finns ingen annan på TV jag verkligen stört mig på som honom. Kanske Jonas gardell.. :näsblod
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Han den där i bygga-kofta-av-dina-gamla-gardiner-programmet. Han ni vet med det konstiga skägget. Tror han är delvis vit/gråhårig också. Hade han inte "Kobra" också? Ernst kanske han heter?

Bingo: http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,658945,00.html


Blanda nu inte ihop äpplen och päron! :mattias

Ernst (bilden) eller barfota-ernst som jag brukar kalla honom är hemmafixar snubben. Han i Kobra vet jag inte vad han heter men det är alltså inte Ernst. Skumt va? Dom är rätt lika. :näsblod
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Kärringen som har morgonprogrammet på ettan är ju inte för fager heller.
 

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Thruxton, röd!
Vg förtydliga.


Den profil som byggts upp åt honom; Där han byggts upp till någon sorts välgörande hjälte via program där han får det som är den svenska motsvarigheten till Oprah/Springer målgruppen att skaka på huvudet och gärna vifta på pekfingret åt diverse symptom på alltings jävlighet.
Det hela är så jävla onyanserat det kan bli, men vad kan man förvänta sig av TV3?
 

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
hemma
Hoj
crf 450
Skön tråd! :)

Fan ni har inte missat någon verkar det som. Han sippen är väl iofs rätt lugn om man jämför med de andra nämnda. Jag tycker inte man ska glömma bort den fetlagda kossan i "gokväll", som sitter o jammsar med plastskallar som Fredrikk Pavvlunn o andra näringsexperter.

Om hur man lever ett infarktfritt liv när hon själv ser ut att sprängas av all margarin hon smällt i sej :D

Högt i rang står också alla de programledare som har så bred skånska i käften att de inte gör sej förstådda utan textning!
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Här var det drag. Dock vidhåller jag att Per Morberg är mer motbjudande än något annat som skrivits i tråden.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top