Henco_norr
#91 Bott & Pro superbike
Vi norrlänningar säger Åka om allt då vi kör
Amen....men menar du inte köra hoj? Åka hoj grejar de flesta...
Amen....men menar du inte köra hoj? Åka hoj grejar de flesta...
Denna hoj har "allt", jag såg den förra året, den används som bruksfordon...
annars tycker jag reflexväst är det fulaste man kan ha till en Mc.
View attachment 359646
View attachment 359647
View attachment 359648
Denna hoj har "allt", jag såg den förra året, den används som bruksfordon...
annars tycker jag reflexväst är det fulaste man kan ha till en Mc.
Mitt bidrag måste vara single cut säten, om jag har fattat det rätt så betalar man för att eliminera möjligheten att plocka upp brudar....
Så säger bara någon som aldrig kört med "brudar" bakpå
Sen är det ju inte jätteofta man ser en tjej med en hjälm i handen som verkar vilja bli upplockad...
För dom som dissar tröja(ej hoodie som bara är dumt) över ställ kan jag uppmana att prova ett väl ventilerat race ställ i 5-10 plusgrader!
Där är ju fan den! Den stod på Galgberget här i Halmstad förra året. Parkerad inne i skogen på en gångstig. Trodde inte den var körbar...
Jag fotade den i maj eller juni i Partille (utanför Göteborg) förra året, någon vecka senare såg jag gubben som körde den, han var en riktig udda gubbe (hippie/uteliggare), den gick i moppefart.
För dom som dissar tröja(ej hoodie som bara är dumt) över ställ kan jag uppmana att prova ett väl ventilerat race ställ i 5-10 plusgrader!
Jag har den för att det är sjukt mycket lättare att slänga en tröja täckt av fluglik i tvätten, än att stå och putsa och gnugga bort samma lik från det satans stället...
För övrigt, så eliminerar man risken (inte chansen som någon skrev) att behöva skjutsa i största möjliga utsträckning.
Varför skall man bromsa med alla fingrarna? Är det något SMC rekomenderar?
Mest onödiga och förfulande tillbehör...? Inget av dessa kommer ens i närheten av collegetröjan...Först köpa vindtunnelutvecklat skinnställ för femton till tjugofem tusen. Sedan täcka över med en fladdrig collegetröja...Suck...
Nåja, kan man inte åka hoj kan man i alla fall ha en provokativ text som får omvärlden att tro att man faktiskt kan åka hoj...
Kan inte riktigt förstå grejen med örnarna. Måste vara AmriKanschKt
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |