Mest onödiga och förfulande tillbehör

badpitt

Full fart spar tid!
Gick med
22 Dec 2007
Hoj
2010 KTM 990 Adventure R
Denna hoj har "allt", jag såg den förra året, den används som bruksfordon...

annars tycker jag reflexväst är det fulaste man kan ha till en Mc.

Tillbehör 1.jpg
Tillbehör 2.jpg
Tillbehör 3.jpg

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
Mitt bidrag måste vara single cut säten, om jag har fattat det rätt så betalar man för att eliminera möjligheten att plocka upp brudar.... :va

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Denna hoj har "allt", jag såg den förra året, den används som bruksfordon...

annars tycker jag reflexväst är det fulaste man kan ha till en Mc.

Där är ju fan den! Den stod på Galgberget här i Halmstad förra året. Parkerad inne i skogen på en gångstig. Trodde inte den var körbar...

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Det här är då ett av de dummaste påhitten i världshistorien!

http://www.ebay.com/itm/Hairy-R-Mot...parel_Merchandise&vxp=mtr&hash=item19ce606607

Finns även som hästsvans :3freak
http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-...parel_Merchandise&vxp=mtr&hash=item19d00c5891

Sen finns det ju även tanköverdrag som jag inte riktigt kommer överrens med:
http://www.ebay.com/itm/96-Yamaha-Y...Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item3a7311567c

För dom som dissar tröja(ej hoodie som bara är dumt) över ställ kan jag uppmana att prova ett väl ventilerat race ställ i 5-10 plusgrader!

Aryey

Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Mitt bidrag måste vara single cut säten, om jag har fattat det rätt så betalar man för att eliminera möjligheten att plocka upp brudar.... :va

Så säger bara någon som aldrig kört med "brudar" bakpå :tungan

Sen är det ju inte jätteofta man ser en tjej med en hjälm i handen som verkar vilja bli upplockad...

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
För dom som dissar tröja(ej hoodie som bara är dumt) över ställ kan jag uppmana att prova ett väl ventilerat race ställ i 5-10 plusgrader!

Jag är för devisen "form follows function" och anser att det finns utmärkta, bättre alternativ än collegetröja. Hoddie ser utomordentligt fånigt ut, särskilt när den åker upp mot nacken. Fleece, soft shell, skaljacka, helst med windstopper och vattenavstötande yta är utmärkta plagg för att göra användandet bredare. Att det förlänger säsongen är ren bonus. Benen brukar sällan bli problematiskt för min del men har beredskap för det också.

Kör ju delat ställ och bror min kör också dainese. Har testat hans jacka som är fullständigt perforerad, inte skönt utom i stan när det är löjligt varmt.

Det är alltså hoodie som utseendeattribut jag tycker ser så djupt stört ut och jag tar inte ens insektssnacket på allvar. Vilket annat hållbart argument som helst kan jag överväga.

badpitt

Full fart spar tid!
Gick med
22 Dec 2007
Hoj
2010 KTM 990 Adventure R
Där är ju fan den! Den stod på Galgberget här i Halmstad förra året. Parkerad inne i skogen på en gångstig. Trodde inte den var körbar...

Jag fotade den i maj eller juni i Partille (utanför Göteborg) förra året, någon vecka senare såg jag gubben som körde den, han var en riktig udda gubbe (hippie/uteliggare), den gick i moppefart.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag fotade den i maj eller juni i Partille (utanför Göteborg) förra året, någon vecka senare såg jag gubben som körde den, han var en riktig udda gubbe (hippie/uteliggare), den gick i moppefart.

Motorn ser ju onekligen lite ut att vara en moppemotor med.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Jag har den för att det är sjukt mycket lättare att slänga en tröja täckt av fluglik i tvätten, än att stå och putsa och gnugga bort samma lik från det satans stället...

För övrigt, så eliminerar man risken (inte chansen som någon skrev) att behöva skjutsa i största möjliga utsträckning.

Aryey

Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Jag har den för att det är sjukt mycket lättare att slänga en tröja täckt av fluglik i tvätten, än att stå och putsa och gnugga bort samma lik från det satans stället...

För övrigt, så eliminerar man risken (inte chansen som någon skrev) att behöva skjutsa i största möjliga utsträckning.

Om du läser mitt inlägg igen ser du att jag tycker en vanlig tröja är något bra men huvtröja not so much! Sen älskar jag att bara ha mitt raceställ alla dagar som det är 20+!

För att mer effektivt eliminera risken för skjuts så finns det ett stensäkert kort...ta bort skjutspinnarna+seat cowl(som undertecknad har)!

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Sen tycker jag det bör vara svårt att flytta över vänsterhand till bromshandtaget när man ska bromsa.Om man nu ska använda alla fingrarna

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Kan inte riktigt förstå grejen med örnarna.:va Måste vara AmriKanschKt:D

Bifogat

• chromeeaglesbig.jpg
    chromeeaglesbig.jpg
    65.7 KB · Visningar: 99

Mookachacka

Medlem
Gick med
20 Jan 2011
Hoj
RC51
Mest onödiga och förfulande tillbehör...? Inget av dessa kommer ens i närheten av collegetröjan...Först köpa vindtunnelutvecklat skinnställ för femton till tjugofem tusen. Sedan täcka över med en fladdrig collegetröja...Suck...

Nåja, kan man inte åka hoj kan man i alla fall ha en provokativ text som får omvärlden att tro att man faktiskt kan åka hoj...

Ja helvete vad jag stör mig på dessa typer, huvtröjorna verkar vara för sporthojsåkare vad västar är för glidarfolk, ett sätt att söka tillhörighet som man tydligen annars saknar. Fast folk kanske använder dem för att det är för kallt med bara skinnstället? :va

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC