ZwaniZ skrev:2520591Har nån hört hört Halfords sidospår "TWO" detta är skitbra, men Fight är nog det bästa sidospår jag vet,"Kolla hemsidan. Fast judas is the reall shit
ofaan hade hoppats på att nån hade skjutit honom
ZwaniZ skrev:2520591Har nån hört hört Halfords sidospår "TWO" detta är skitbra, men Fight är nog det bästa sidospår jag vet,"Kolla hemsidan. Fast judas is the reall shit
ZwaniZ skrev:2520596hahaha nä han lever än
nåja,, Halford i sina krafts dagar leker man inte medA_o_D skrev:2520597han borde ju iaf ha nån eloge för att ha lurat in hela hårdrocken i gayläderprylen... men bättre sångare än "ripper" kommer aldrig judas att få!!!
A_o_D skrev:2520597han borde ju iaf ha nån eloge för att ha lurat in hela hårdrocken i gayläderprylen... men bättre sångare än "ripper" kommer aldrig judas att få!!!
Jävlar, The Haunted har verkligen utvecklats.glib skrev:2513926Vart grymt besviken på nya skivan först men på något sätt växer den på mig efter varje lyssning
Sweedo skrev:2523407Jävlar, The Haunted har verkligen utvecklats.
Nya skivan är kanske inte så mycket för old school fans men jag gillar den stenhårt. De har byggt vidare på blandningen mellan full ilska och lugnare inslag. Ni som gillar "burnt to a shell", "My shadow" m.fl. på förra skivan lär inte bli besvikna.
Jag blev det inte och då har jag bara lyssnat igenom skivan 1 ggn i morse på väg till jobbet.
Muhahah, börjar du bli så gammal?Chris Ash skrev:2525414Eftersom all hårdrock var mycket bättre förr ...
Sweedo skrev:2526420Muhahah, börjar du bli så gammal?
Visst är det så att 70-talet var ett guld decenium för hårdrocken, men jag tycker att 2000-talet är minst lika bra och kreativt.
Sweedo skrev:2598225I kväll smäller det!
The Haunted på Debaser Medis.
Det ska bli fruktansvärt kul att höra dem live med tanke på hur bra nya skivan är
Sweedo skrev:2526420Muhahah, börjar du bli så gammal?
Visst är det så att 70-talet var ett guld decenium för hårdrocken, men jag tycker att 2000-talet är minst lika bra och kreativt.
Sweedo skrev:2600495Lång text om hur bra The Haunted var..
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|