Metal-tråden

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Den18/10 är det bara att bege sig till lokala skivnasaren och köpa Krux II och Dream Evil - United.
Dessa är köpmåsten för metallskallar!:tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Mcbrud skrev:
2515845 vilken av dem? har nästan alla...

Ikväll blir det Terria..Accelerated Evolution och Biomech har snurrat länge nu och även om jag älskar dom är det dags för nästa..nyfiken. Jag har den och Synchestra liggandes i plasten fortfarande..har överraskat mig själv i karaktär...vissa trodde jag skulle slita upp dom direkt :p

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
Blev lite nostalgisk när jag i går fick hem Running Wilds samlings album. "Twenty years of piracy" 2 cd Tysk HM :yoparty

Mcbrud

Guest
Nursey skrev:
2515874 Ikväll blir det Terria..Accelerated Evolution och Biomech har snurrat länge nu och även om jag älskar dom är det dags för nästa..nyfiken. Jag har den och Synchestra liggandes i plasten fortfarande..har överraskat mig själv i karaktär...vissa trodde jag skulle slita upp dom direkt :p

Accelerated Evolution är en av de bästa tycker jag, Ocean machine och infinity är grymma de med. Nästan alla låtar med Devin är bra! Hans röst är en av de härligaste inom genren...

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Nursey skrev:
2515874 Ikväll blir det Terria..Accelerated Evolution och Biomech har snurrat länge nu och även om jag älskar dom är det dags för nästa..nyfiken. Jag har den och Synchestra liggandes i plasten fortfarande..har överraskat mig själv i karaktär...vissa trodde jag skulle slita upp dom direkt :p
vem fan trodde inte det

Terria är fantastisk.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Mcbrud skrev:
2516314 var tvungen att lyssna på den, nu spelas terria på hög volym hemma hos mig!
:tummenupp
har spelats i bilen i en vecka nu, och physicist :tummenupp

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
har lyssnat in mig ordentligt på slayers nya platta och tycker den är rent makalöst bra! riffen är som vanligt oslagbara! särkillt låten "jiihad" = helvete vilken bra låt!!

nån annan som har åsikter om plattan?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Mcbrud skrev:
2516314 var tvungen att lyssna på den, nu spelas terria på hög volym hemma hos mig!
:tummenupp

DÄM jo pipål..sluta prata om Devin nu va..jag måste lyssna på pojkband och annat dravvel på P3 i salongen i 3 timmar till innan jag får öppna Terria...:mad: :näsblod

Helvete vad jag är trött på alla skitradiopratare!!

Last edited by a moderator:

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
R2 skrev:
2516322 ...physicist :tummenupp
DEN fick jag som promo-cd av doktor Rock, fast jag har lite svårt för speedad musik. Lite väl udda för mig. tror jag lyssnad och försökte komma in i skiva ne 4-5 ggr utan att lyckas...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Sweedo skrev:
2516519 DEN fick jag som promo-cd av doktor Rock, fast jag har lite svårt för speedad musik. Lite väl udda för mig. tror jag lyssnad och försökte komma in i skiva ne 4-5 ggr utan att lyckas...

Du måste lyssna på Devin betydligt mer än 4-5 ggr...ge inte upp :tungan

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Sweedo skrev:
2150165 Gör det, passa på att köpa Tool - 10 000 Days också! :tummenupp

hur grym är inte den platta, låtar som jambi och the pot är skit bra men glöm inte gamla plattor med tool, låtar som sober, prison sex ,stinkfist är oxå kanon låtar:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Last edited:

Morgue

Den är liten men luktar som en stor...
Gick med
26 Apr 2006
Hoj
Kawasaki tengai 650 bruksare och en SV1000 som väntar på inspiration...
Lång tajm nöu si

Tjaba. Länge sen sist nu. Har börjat plugga och det blir inte lika mycket dötid framför burken nu som när jag jobbade. Idag jobbar jag dock extra :) Köpte La Muerta (Gorefest) och den rockade fett. Jag trodde GF skulle självdö efter Soul Survivor som var liite (?) skum. La Muerta ligger mellan False och Erase och har både klassiska dödsmetallpartier och lite mera sväng. Gillade den hårt från första lyssningen. Köpte även BLS (Black Label Society om ni inte visste) nya, Maffia. Den var ok, men lite skumt ljud. Stuket är ungefär som tidigare, skön, tung rock. Rätt soft om man jämför med Gorefest, men perfa som "bakgrundsmusik". Nä, nu ska jag jobba lite (ha, troligt...).

CU

(Självklart körde jag hoj till jobbet, fast det är 13 plus och regnar. Bit ihop för fan!)

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Har nån hört hört Halfords sidospår "TWO" detta är skitbra, men Fight är nog det bästa sidospår jag vet,"Kolla hemsidan. Fast judas is the reall shit:yoparty

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO