Nursey skrev:2515708Idag är det fredag..då skall jag fira helgen o öppna en av mina (för mig nya) Devin skivor
Mcbrud skrev:2515845vilken av dem? har nästan alla...
Nursey skrev:2515874Ikväll blir det Terria..Accelerated Evolution och Biomech har snurrat länge nu och även om jag älskar dom är det dags för nästa..nyfiken. Jag har den och Synchestra liggandes i plasten fortfarande..har överraskat mig själv i karaktär...vissa trodde jag skulle slita upp dom direkt
vem fan trodde inte detNursey skrev:2515874Ikväll blir det Terria..Accelerated Evolution och Biomech har snurrat länge nu och även om jag älskar dom är det dags för nästa..nyfiken. Jag har den och Synchestra liggandes i plasten fortfarande..har överraskat mig själv i karaktär...vissa trodde jag skulle slita upp dom direkt
R2 skrev:2516131vem fan trodde inte det
Terria är fantastisk.
Nursey skrev:2516308Längtar hem från jobbet nu
har spelats i bilen i en vecka nu, och physicistMcbrud skrev:2516314var tvungen att lyssna på den, nu spelas terria på hög volym hemma hos mig!
Mcbrud skrev:2516314var tvungen att lyssna på den, nu spelas terria på hög volym hemma hos mig!
DEN fick jag som promo-cd av doktor Rock, fast jag har lite svårt för speedad musik. Lite väl udda för mig. tror jag lyssnad och försökte komma in i skiva ne 4-5 ggr utan att lyckas...R2 skrev:2516322...physicist
Nursey skrev:2516328DÄM jo pipål..sluta prata om Devin nu va
Sweedo skrev:2516519DEN fick jag som promo-cd av doktor Rock, fast jag har lite svårt för speedad musik. Lite väl udda för mig. tror jag lyssnad och försökte komma in i skiva ne 4-5 ggr utan att lyckas...
Sweedo skrev:2150165Gör det, passa på att köpa Tool - 10 000 Days också!
ettan skrev:2518913Vad heter slayers nya platta då?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|