Metallica till Ullevi!

Perra

SRH
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 525EXC-07
AnesThesiA DeZ skrev:
vart ligger det turistbyrån??
telefon nummer?
kostar?
vem fill Köa med en metallica fan som e 15 =)

JAG MÅSTE DIIIIT!!!!

Kungälv (två mil norr om gbg) så det blir en bit att åka ifall du bor i stockholm :D
 

200+

Ny maskin
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Anderstorp
Hoj
BMW F650GS Dakar 2001, Triumph Sprint Sport 900
Om man nu inte råkar bo i kungälv och bara måste ha tag i biljetter. Brukar turistbyråer i största allmänhet sälja biljetter till sådana här evenemang eller gäller det bara de i GBGregionen... Hur får man tag i biljetter annars förutom telefon/internet.... Inte särskillt erfaren när det gäller konserter men detta får man ju inte missa.

Det verkar vara många som vill dit. Hade varit kul om alla som fixar biljetter har sporthojtröja på sig där så man känner igen varandra. Som en sporthojträff mitt i resten av allt det roliga...

//200+
 

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
200+ skrev:
Om man nu inte råkar bo i kungälv och bara måste ha tag i biljetter. Brukar turistbyråer i största allmänhet sälja biljetter till sådana här evenemang eller gäller det bara de i GBGregionen... Hur får man tag i biljetter annars förutom telefon/internet.... Inte särskillt erfaren när det gäller konserter men detta får man ju inte missa.

Det verkar vara många som vill dit. Hade varit kul om alla som fixar biljetter har sporthojtröja på sig där så man känner igen varandra. Som en sporthojträff mitt i resten av allt det roliga...

//200+

Ring Scandinavium, 031-811020.
 

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lessebo Kommun
Hoj
VTR 1000F Firestorm
200+ skrev:
Det verkar vara många som vill dit. Hade varit kul om alla som fixar biljetter har sporthojtröja på sig där så man känner igen varandra. Som en sporthojträff mitt i resten av allt det roliga...

//200+

Det hade varit jättekul OM MAN HADE FÅTT SIN TRÖJA MAN BESTÄLLDE I JULI :huvet dom på tryckeriet måste antingen vara mentalpatienter/fientligt inställda mot bl.a. MIG/inkompetenta
 

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bergen, Norge
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Hu fan ska man kunna boka en biljett då? Jag har suttit hela förmiddagen o försökt komma fram via telefon, men det är konstant upptaget.... via nätet på ticnet.se går det heller itne att komma in pga överbelastade servrar....

Hur fan kan de låta bli att öppna upp fler telefonslussar när de VET att det kommer bli sug efter biljetter :mad:

EDIT: Ticnets hemsida säger nu att evenemanget är fullbokat, hur i helvete kan det vara det när man inte ens kunnat komma fram! :huvet
 
Last edited:

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Mattiaz skrev:
Hu fan ska man kunna boka en biljett då? Jag har suttit hela förmiddagen o försökt komma fram via telefon, men det är konstant upptaget.... via nätet på ticnet.se går det heller itne att komma in pga överbelastade servrar....

Hur fan kan de låta bli att öppna upp fler telefonslussar när de VET att det kommer bli sug efter biljetter :mad:

EDIT: Ticnets hemsida säger nu att evenemanget är fullbokat, hur i helvete kan det vara det när man inte ens kunnat komma fram! :huvet


sittplats, knökfullt
ståplats jajemen 6 st biljetter
 

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lessebo Kommun
Hoj
VTR 1000F Firestorm
Själv övernattade man i Kungälv utanför turistbyrån som säljer biljetter, jag var ensam fram till klockan fyra på morgonen. Men sen fick man bra platser också (sitt), jag har förresten 1 kanske två extra som är till salu (dyra :) )
 

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Borta
Hoj
Sålda
Mattiaz skrev:
Hu fan ska man kunna boka en biljett då? Jag har suttit hela förmiddagen o försökt komma fram via telefon, men det är konstant upptaget.... via nätet på ticnet.se går det heller itne att komma in pga överbelastade servrar....

Hur fan kan de låta bli att öppna upp fler telefonslussar när de VET att det kommer bli sug efter biljetter :mad:

EDIT: Ticnets hemsida säger nu att evenemanget är fullbokat, hur i helvete kan det vara det när man inte ens kunnat komma fram! :huvet


Samma problem här.. kom fram kl 12 och då var allt slut... känns jävligt piss.
Sen gör det ju inte saken bättre att om man söker på blocket efter metallica så ser man alla jävla svin som bara köper upp biljetter å säljer dom för 1000-2000 spänn styck. :fatta! borde dom ha
Borde fanumej vara olagligt att göra så.
Tur man har polare som har biljetter över med överkomligt pris :yoparty
 

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
stony skrev:
Samma problem här.. kom fram kl 12 och då var allt slut... känns jävligt piss.
Sen gör det ju inte saken bättre att om man söker på blocket efter metallica så ser man alla jävla svin som bara köper upp biljetter å säljer dom för 1000-2000 spänn styck. :fatta! borde dom ha
Borde fanumej vara olagligt att göra så.
Tur man har polare som har biljetter över med överkomligt pris :yoparty

Jag ringde till Ullevi rint 14:00 och då fick jag ståplats... kanske ingen tröst just nu men det kan löna sig att ringa till flera bokningsställen nästa gång. Förresten fick jag numret dit hör på sporthoj.com
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
BTW, på måndag är senaste dagen att hämta ut biljetterna tror jag, så om man vill ha återbudsbiljetter ska man ringa då!
 

MikkE

Guest
Från ullevis sida.

"Evenemanget är för närvarande helt uppbokat! 50 000 biljetter såldes på cirka två timmar."
 

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
MikkE skrev:
Från ullevis sida.

"Evenemanget är för närvarande helt uppbokat! 50 000 biljetter såldes på cirka två timmar."

Det är lögn!
 

race

ninja hooker
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Baylake
Hoj
Kawa zx6r -98
:Bugar METALLICA


ja å polarna fick tag i 8 ståplatstickets :yoparty



de kommer bli fett me :fyllisar
 

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
MikkE skrev:
jasså? jaha, då får det väl vara en lögn då?? :3freak

Jag merar att dom skriver väl gärna så för att visa att det var ett stort sug efter biljetter, men jag köpte bevisligen mina 4 timmar efter biljettsläpp. :va

Jag menade inte att det du skrev var lögn... :rolleyes:
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top