AnesThesiA DeZ skrev:vart ligger det turistbyrån??
telefon nummer?
kostar?
vem fill Köa med en metallica fan som e 15 =)
JAG MÅSTE DIIIIT!!!!
Kungälv (två mil norr om gbg) så det blir en bit att åka ifall du bor i stockholm
AnesThesiA DeZ skrev:vart ligger det turistbyrån??
telefon nummer?
kostar?
vem fill Köa med en metallica fan som e 15 =)
JAG MÅSTE DIIIIT!!!!
200+ skrev:Om man nu inte råkar bo i kungälv och bara måste ha tag i biljetter. Brukar turistbyråer i största allmänhet sälja biljetter till sådana här evenemang eller gäller det bara de i GBGregionen... Hur får man tag i biljetter annars förutom telefon/internet.... Inte särskillt erfaren när det gäller konserter men detta får man ju inte missa.
Det verkar vara många som vill dit. Hade varit kul om alla som fixar biljetter har sporthojtröja på sig där så man känner igen varandra. Som en sporthojträff mitt i resten av allt det roliga...
//200+
Thundercat skrev:Ring Scandinavium, 031-811020.
200+ skrev:Det verkar vara många som vill dit. Hade varit kul om alla som fixar biljetter har sporthojtröja på sig där så man känner igen varandra. Som en sporthojträff mitt i resten av allt det roliga...
//200+
FREDDA skrev:http://www.oslopuls.no/cityguides/nav/review.jhtml?context=music&id=683129
TA ER DIT!! Jag var i Oslo i onsdag och kan bara säja en sak,super bra![]()
Mattiaz skrev:Hu fan ska man kunna boka en biljett då? Jag har suttit hela förmiddagen o försökt komma fram via telefon, men det är konstant upptaget.... via nätet på ticnet.se går det heller itne att komma in pga överbelastade servrar....
Hur fan kan de låta bli att öppna upp fler telefonslussar när de VET att det kommer bli sug efter biljetter
EDIT: Ticnets hemsida säger nu att evenemanget är fullbokat, hur i helvete kan det vara det när man inte ens kunnat komma fram!![]()
Mattiaz skrev:Hu fan ska man kunna boka en biljett då? Jag har suttit hela förmiddagen o försökt komma fram via telefon, men det är konstant upptaget.... via nätet på ticnet.se går det heller itne att komma in pga överbelastade servrar....
Hur fan kan de låta bli att öppna upp fler telefonslussar när de VET att det kommer bli sug efter biljetter
EDIT: Ticnets hemsida säger nu att evenemanget är fullbokat, hur i helvete kan det vara det när man inte ens kunnat komma fram!![]()
stony skrev:Samma problem här.. kom fram kl 12 och då var allt slut... känns jävligt piss.
Sen gör det ju inte saken bättre att om man söker på blocket efter metallica så ser man alla jävla svin som bara köper upp biljetter å säljer dom för 1000-2000 spänn styck.borde dom ha
Borde fanumej vara olagligt att göra så.
Tur man har polare som har biljetter över med överkomligt pris![]()
MikkE skrev:Från ullevis sida.
"Evenemanget är för närvarande helt uppbokat! 50 000 biljetter såldes på cirka två timmar."
jasså? jaha, då får det väl vara en lögn då??IO skrev:Det är lögn!
Emmi skrev:Zeb, jag o The Wanderer har ståplatsbiljetter!![]()
MikkE skrev:jasså? jaha, då får det väl vara en lögn då??![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |