Jag började lyssna på jethro tull via thick as a brick och a passion play för den delenChris Ash skrev:Ojojoj.....du börjar med den...lycka till! Den ÄR bra, det är bara det att det tar en jävla tid innan man fattar det.
Jag började lyssna på jethro tull via thick as a brick och a passion play för den delenChris Ash skrev:Ojojoj.....du börjar med den...lycka till! Den ÄR bra, det är bara det att det tar en jävla tid innan man fattar det.
OT igen... men jag lyckades hamna i en bil där folk helt överlägset ville lyssna på "lugna favoriter". Där spelades faktiskt Queen - Bohemian rhapsody, även där fadades den ner när det bästa i hela låten kommer. Fy 17 för sån hård musik i lugna favoriter.Gustav1 skrev:Jo! Den spelar de på radion ibland.
Men de fadar ner den lagom till solot. Då blir det för rockigt för popradion.
mb skrev:Jag började lyssna på jethro tull via thick as a brick och a passion play för den delen
ELP via tarkus?Chris Ash skrev:Lättsmält i jämförelse.....
mb skrev:ELP via tarkus?
Hehe, ja det var nog välbehövligt till sist och syvende. Man kan ju bara spekulera i vad som hade blivit av rocken annars.Chris Ash skrev:Den har jag inte hört så det kan jag inte uttala mig om. Fast det sägs ju att "Tales..." och "Tarkus" var orsaken till att punken dök upp....
mb skrev:Hehe, ja det var nog välbehövligt till sist och syvende. Man kan ju bara spekulera i vad som hade blivit av rocken annars.
mb skrev:Du skulle haft ett till alternativ:
"Metallica är ju skitbra. Var det inte dom som gjorde den här nothing else matters?"
Ingen aning faktiskt, den här tråden handlar om MegadethMore skrev:Vilka i helvetet är Megadeath, ett tierpband av 5 killar på 16 vårar?
More skrev:Vilka i helvetet är Megadeath, ett tierpband av 5 killar på 16 vårar?
Nicke skrev:Megadeth låter INTE likadant som Metallica.
Jodå, tror jag har en vinylbootleg med mustaine från -82. Men han var aldrig med på nåt studioalbum.Solid snake skrev:Mustaine var väl med i metallica innan också? (typ 100 år sen)
mb skrev:Jodå, tror jag har en vinylbootleg med mustaine från -82. Men han var aldrig med på nåt studioalbum.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|