honkiie skrev:metallica och megadeath är inte alls så olika enligt mig iallafall, förutom att megadeath är sämre på alla punkter
Solid snake skrev:Det enda jag stör mig på med metallica är den jävla sopan lars ulrich, ser ut som han ska dö när han spelar trummor, typ "ÅÅH FYFAN VA JOBBIG NOTHING ELSE MATTERS ÄR!!! JAG DÖÖÖR!!"
Han spelar helt slött på dom gamla låtarna när dom spelar dom live också.
Nä tacka för den inspelningen när han inte kunde vara med så dom fick låna joey i slipknot, den kan man lyssna på utan att somna.
Solid snake skrev:Nä tacka för den inspelningen när han inte kunde vara med så dom fick låna joey i slipknot, den kan man lyssna på utan att somna.
Solid snake skrev:Då kontrar jag med 2 Megadethlåtar
1. Angry again
2. Symphony of destruction
Dom 2 låtarna håller alltid.
Ok då måste jag anta den och ladda ner de låtarna imorgon.
Är de i närheten av de 2 jag la fram så får man bara tacka för tipset!
Chris Ash skrev:På tal om låter som "One", "Symphony of destruction" mfl så är det enligt mig nästan undantagslöst att hitsinglarna brukar vara det sämsta bandet släpper....
Metallica har ju släppt mästerverk som "Whiplash","Battery","Hit the lights", "Blackened" och "Creeping death" så blir de ihågkomna för "Nothing else matters" och den urtrista "One"........
Likadant Megadeth (OBSERVERA DETH OCH INTE DEATH; DET ÄR ENLIGT PARAGRAF 666 I METALLAGEN BELAGT MED DÖDSSTRAFF ATT STAVA FEL)
Symphony of destruction är ju skivans tristaste spår, även om temariffet är ganska tufft.
honkiie skrev:mustaine verkar överskatta sig själv ganska kraftigt, han skrev väl bara några låtar på första skivan och det är väl den minst "populära" av metallicas skivor. Annars så låter megadeath ganska likt metallica fast snäppet sämre på alla sätt.
Chris Ash skrev:På tal om låter som "One", "Symphony of destruction" mfl så är det enligt mig nästan undantagslöst att hitsinglarna brukar vara det sämsta bandet släpper....
Metallica har ju släppt mästerverk som "Whiplash","Battery","Hit the lights", "Blackened" och "Creeping death" så blir de ihågkomna för "Nothing else matters" och den urtrista "One"........
Chris Ash skrev:"The four horsemen"(Som finns i en annan version "Mechanix" på "Killing is my business...")
savage skrev:Måste väl också rösta på Metallica.. Nej, fan heller!
Megadeth är fortfarande roliga, Dave Mustaine är ju humorn personifierad
Läs intervjuer med honom, han är så fruktansvärt bitter och arg så att man bara måste skratta!
Mannen vräker ur sig den ena klockrena meningen efter den andra, inga andra band är bra enligt honom.
Dessutom tycker jag som de flesta andra.. Metallica blev SKITtråkiga när Load kom. Klippte av sig håret och började se ut och låta som lastbilschaffisar.
(Inget fel på lastbilschaffisar, men de är inte som gamla Metallica )
Chris Ash skrev:Intervjun i senaste Sweden rock magazine var extremt bra!
"Det verkar som om Metallica fått slut på mina riff"
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |