Metaltown 30/5 i GBG

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Spasm är fantastisk, punkt! Samma sak med FBM, otrolig! Sedan tillhör jag skaran popsnören som älskar Sane och de nästan hardcore-aktiga influenserna man kan ana i den låten, framförallt på Jens insats. Efter Sane är det nog Corridor och Exquisite som är mina favoriter på C. Exquisite och Spasm är ju egentligen inte helt olika i sitt rytmiska malande.

Kan ingen på insidan övertyga Mesh om att köra I live någon gång? :)

men Sane e ju hur skön som helst :)

fan vet om dom inte körde lite I på decibel2000.. hm.. om man hade minne bara..

EDIT
nej det måste va detta jag tänker på:
http://www.youtube.com/watch?v=TX46Nhqm3OA
EDIT igen,nej faan,,,hmm...

och I är ju helt underbart bra, enda som tilltalar mig efter C eg.

Last edited:

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Mina gudar ,Machine Head vad KUNGLIGA:yoparty Rob Flynn är en entertainer i värlsdklass! Jag säger bara " Let Freedom ring with a shootgun blast"!

Det som sög var att om man ville ha en bra plats så var man tvungen att stå 1½ timme innan... Så efter att ha stått där och trängts i närmare tre timmar så drog vi till WCX istället för att glo på Slayer. Dessutom så stod vi tyvärr då och köeade under Sonic Syndicate, ett band jag gärna sett..

"To old for that shit" att stå och trängas och irritera sig på fulla fjortisar som trycker armbågarna i nyllet, tycker helt klart att BRA läktarplats är bättre, då kan man verkligen njuta av musiken/showen istället för att bli mosad. Så festivalgig.... Nja..

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!