"All makt åt Tengil - vår befriare"Skickar du ut ett lösenord eller liknande?
"All makt åt Tengil - vår befriare"Skickar du ut ett lösenord eller liknande?
bara en fråga; kommer det att vara någon form av dentitetskoll väl på plats? Vem som helst (förmodligen någon som inte står på listan) skulle ju kunna komma och påstå att han går under ett nick som står uppskrivet?
Skickar du ut ett lösenord eller liknande?
Good point!bara en fråga; kommer det att vara någon form av dentitetskoll väl på plats? Vem som helst (förmodligen någon som inte står på listan) skulle ju kunna komma och påstå att han går under ett nick som står uppskrivet?
Måste tyvärr backa ur min plats pga jobb. Dvs en plats ledig.
Grindarna in till området stänger automatiskt kl. 19:00. Blir du sen kommer du inte in, så kom i tid.
Till er som inte kan komma: Ta bort er från listan!
Vill verkligen höra på däcksinfo. Jag kan sitta på golvet eller medhavd pall. Vore kanon om det gick att trycka in lite fler platser!'¨
//Björn
Vill man verkligen ha en plats så går det ju alltid att ligga på lite genom att PM,a de som satt upp sej för att kolla att de verkligen ska komma.
bara en fråga; kommer det att vara någon form av identitetskoll väl på plats? Vem som helst (förmodligen någon som inte står på listan) skulle ju kunna komma och påstå att han går under ett nick som står uppskrivet?
Nääää.... jag litar på människor
Mattias är den paranoida skeptikern med borderline-personlighet och konspirationsteorier.
Det är han som står i dörren.
Har fått förhinder i morgon så jag lämnar min plats till förfogande!
Jag står som nr. 1 på listan
Inte jag heller ser jag
Nej men seriöst hörni, jag kan tyvärr inte närvara imorgon kväll. Jag har plats 41 och ställer den till förfogande.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari