Blev ni något klokare?, kan ni nämna något som ni lärde er, förutom att man ska köpa Michelin
Ja tack för en trevlig kväll Bilder kommer så fort jag hinner Natti natti
Naturligtvis har vi flera underhållande och lärorika saker i röret. Fjädring vore sjukt intressant, såklart.2862240Riktigt bra föreläsare trots en blandad publik.
Nästa gång vill vi höra om hur fjädring fungerar under bankörning, Roller får väl bjuda in Öhlins-Jocke eller någon annan kunnig.
Jag ställde förresten en halvtom kaffemugg på Mattias hoj som han senare plockade bort och blängde ilsket på alla omkring. Det var nästan som han skulle börja skälla ut nån stackare i närheten. Det var lite roligt.
Tack alla för att ni kom och gjorde detta till en trevlig kväll.
Jag tog 185 bilder och Bad Toy tog också en hel del. Räkna med en ny tråd med bilder från evenemanget å det närmaste.
Pow wow går ner till Matti Tepsa som glajdade förbi och bjussade lite på sig själv (Ja! Det är förstås ett inhängnat område).
2862308Cool, ser fram emot dina bilder!
Märktes det att jag var trött?
Riktigt bra föreläsare trots en blandad publik.
Nästa gång vill vi höra om hur fjädring fungerar under bankörning, Roller får väl bjuda in Öhlins-Jocke eller någon annan kunnig.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari