Vild chansning här, men eftersom det verkar att dom finns i butik från början av Januari så tror jag inte så många hunnit testa än nej.
Nej, en efterföljare till Pilot power 2CT.blandning mellan power one och pilot power?
Spontant känns det som att Michelin börjar få sjuttitolv olika däck nu, halvrörigt att hålla reda på vilka som är bra på vad eftersom alla dessutom har snarlika namn huller om buller
Precis, vad är det för fel på att kalla däcken A, B, C osv, där A är racing och G touring, K1-4 anger hårdhet, 1 = mjukt och 4 bakelit!Jo tack.. Gick in på dackonline o kikade lite. Man blir ju nästan på dåligt humör för att det finns så jävvla mycket o välja på. 10 fabrikat med 10 olika modeller var. Och så ska man försöka hitta nåt som verkar vettigt fast man egentligen inte har en aning HJÄÄLP! =P
App, app, app. Då kommer alla att tro att man snackar om En gixxer tusen av valfri årsmodell.Precis, vad är det för fel på att kalla däcken A, B, C osv, där A är racing och G touring, K1-4 anger hårdhet, 1 = mjukt och 4 bakelit!
Precis, vad är det för fel på att kalla däcken A, B, C osv, där A är racing och G touring, K1-4 anger hårdhet, 1 = mjukt och 4 bakelit!
App, app, app. Då kommer alla att tro att man snackar om En gixxer tusen av valfri årsmodell.
Hehe, jag har ju iofs gott om framdäck från Michelin, har dock inte fått bästa pris på baksulor änDet är bra att du vill åka på Michelin i alla fall.
Jag ser då ditt påpekande som klara köpsignaler.
Men vad är problemet?
Du ska ju åka Slicks eller Power One!
Hehe, jag har ju iofs gott om framdäck från Michelin, har dock inte fått bästa pris på baksulor än
Spontant känns det som att Michelin börjar få sjuttitolv olika däck nu, halvrörigt att hålla reda på vilka som är bra på vad eftersom alla dessutom har snarlika namn huller om buller
App, app, app. Då kommer alla att tro att man snackar om En gixxer tusen av valfri årsmodell.
mkt snygg bil du har i bakgrunden på din bild
Är den din?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet