Under alla körningar vi hade förra året, hade vi inga problem med att folk använder slipon eller helsystem. Värst brukar som sagt motader låta, men vi hade inga problem med dessa heller förra året.Stavfelet skrev:Kommer jag att bli hemskickad om jag kommer med slipon på hojen på banan, eller är det accepterat?!
MickeG skrev:Under alla körningar vi hade förra året, hade vi inga problem. Snart är det dags för de första varven!!!!!
Min lät närmare 130dB på 30 meters avstånd på varvstoppen, så jag tror du ligger i lä ;DZvugge skrev:2023954Testade min hoj (obligatoriskt) på tävling i Finland förra året. Den mätte 101dB 5cm från avgas röret vid 7tusen varv.
Måntro vad den låter vid en förbipassering
cbjorkman skrev:2181674Vädret ser inte så superlovande ut för tillfället...regn både torsdag och fredag enligt SMHI...blir nog regndäck på direkt från start.
cbjorkman skrev:2181674Vädret ser inte så superlovande ut för tillfället...regn både torsdag och fredag enligt SMHI...blir nog regndäck på direkt från start.
Hade det suttit en knäpuck på tinas knä så hade den skrapat i där...cbjorkman skrev:2192109
1. Tina på "appelsinen"
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |