Midlanda...

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Snicksnack!

Bra anordnad körning! :tummenupp
Lite "flashbacks" från dessa dagar:
Killen med mest otur, han från Skövde!
Roligast i hela depån, herr Ilar med Peter som förnamn!
Senaste medlemen i roadracingträsket, Wagge...
Hårigaste stunden på banan, tvåhjulssläpp i chikanen.
Gårdagens aha-upplevelse, när luleborna trodde att de hade vänt bakdäcket men insåg att så ej var fallet (kunde inte låta bli att skriva detta...).
Skrattframkallande, när jag 2 ggr körde om en ZX10:a på acceleration ut på långa rakan...
...med min tjejhoj...
Annars kul att så många umebor vågade sig ner och köra, hoppas ni fick blodad tand och kommer fler ggr.

Stavfelet

Team KnubbSäl
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
R1
Hittade några bilder.... Blev för jobbigt att 'leka' med fotona, så det blir bara ett nu.

Bifogat

• vykort.jpg
    vykort.jpg
    92.9 KB · Visningar: 63

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
RJ skrev:
2192340
Annars kul att så många umebor vågade sig ner och köra, hoppas ni fick blodad tand och kommer fler ggr.
Nu såhär medans det inte är tävlingar förns i Augusti (för min del) så skulle jag gärna köra mittsverigebanan! Hör gärna av dig till mig om det blir nån hemlig inbjudning ;) :tummenupp

tl1000s

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
625 motard/grusbus
Kul att se lite bilder från körningen, jag blir lite sugen på att testa om KTM'n orkar runt Midlanda (eller vad banan nu heter för tillfället).

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ni missar väl inte att det är körning på Midlanda mån & tis. Samma arrangörer som sist www.banakning.nu. Klicka in på "bankörning för allmänheten" här på SH för tydligen finns det några ströplatser kvar!

Själv har jag laddat in för denna körningen med att få en 13 mm titanskruv inborrad i överkäken igår. Idag ser jag ut som en :crash i ansiktet, hoppas inte det skall ha någon inverkan på körningen...
Annars för jag väl stå och sjunga nationalsången när de riktigt snabba gossarna (KennethN totaltrea i Rookie 1000 och Robban från NSB kommer)passerar. :musik

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Jag kan ju glädja dig Roger med att ytterligare 2st Nordic Superbike förare kommer dit och kör. Som det ser ut just nu så kommer även min teamkamrat Hasse att våldsgasa med sin nya Kawasaki ZX10 -06 på Måndagen samt att Robbans teamkamrat Mathias och kommer upp och laddar på Mittsverigebanan men sin nya Suzuki GSX-R 1000 -06. Här kommer man få seriöst jobbigt att hänga på.

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KennethN skrev:
2210483 Jag kan ju glädja dig Roger med att ytterligare 2st Nordic Superbike förare kommer dit och kör. Som det ser ut just nu så kommer även min teamkamrat Hasse att våldsgasa med sin nya Kawasaki ZX10 -06 på Måndagen samt att Robbans teamkamrat Mathias och kommer upp och laddar på Mittsverigebanan men sin nya Suzuki GSX-R 1000 -06. Här kommer man få seriöst jobbigt att hänga på.
Kul kanske man kan få draghjälp under minuten, blir till att :ätapiller så blir man kanske "fit for fight". Just nu ser det ut som om jag har lagt in världens största snus till trakterna under vänster öga och överläppen är väl ungefär tre ggr så tjock som den skall vara...
Vad roligt det skall bli att se din nya hoj och Hasses värsting måste ju vara som en våt dröm. Robban och Mathias är ju alltid snabba! Fy tusan vad roligt det här skall bli. :banana Se bara till att inte blåsa mig och min lilla 600:a av banan när ni passerar i överljudsfart. :tummenupp

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Hoppas att du kryar på dig Roger tills det är dags att köra. När det gäller hojar under 1000cc så skall man aldrig förringa dem. Banrekordet har en 750 och Marcus körde 56-tider med sin 600:a ifjol så att köra en 1000cc hoj är nog en nackdel på Mittsverigebanan. Steny som kör Veidec blåste om mig så fort en gång i chikanen med sin Honda 600:a att jag trodde jag hade fått nåt fel på hojen :)

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Jag vill inte åka dit, jag tycker inte om att köra bana.

Jag kan flyga, jag är inte rädd. :näsblod

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...