Midsommar..

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Vad bättre kan man göra på en midsommar om inte vara på en motorbana?
Själv ska jag till Nurburgring å tävla i IDM.

Hoppas ni får bra väder dit ni åker!

Johan

fan låter ju som en bra idé, jag hakar på :)
 

supercobra

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2005
Ort
nybro
Hoj
R1
kalmar

hej jag tänkte bara säga att kalmar har en fin campin, stensö heter den. ligger vid havet. eller åker man över till öland där finns det många fina plaster att sova över på. om ni ska till borgholm ska ni in på strand det är det bästa på öland. ute på gatan och paker är det mest ungdomar som vill slås på öland tyvär. men att hyra en stuga eller tälta på öland är inte fel. synd att jag jobbar annars kunde jag varit med :( kommer nytt år snart :) hoppas ni få det bra i midsommar
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
hej jag tänkte bara säga att kalmar har en fin campin, stensö heter den. ligger vid havet. eller åker man över till öland där finns det många fina plaster att sova över på. om ni ska till borgholm ska ni in på strand det är det bästa på öland. ute på gatan och paker är det mest ungdomar som vill slås på öland tyvär. men att hyra en stuga eller tälta på öland är inte fel. synd att jag jobbar annars kunde jag varit med :( kommer nytt år snart :) hoppas ni få det bra i midsommar


tack så mycket:)
ja fast borgholm vill inte ha in ungdomar (jag klassas ju tyvärr som det) annars e det väl lite blandade åldrar.
men har hittat en i kalmar men ska kolla upp Stensö.

hör mig för i morgon hur det ser ut med bokninger på:
Kalmar: Rafshagsudden och Stensö
Västervik: Lysingsbadet
Blekinge: Sturukö och Dragsö

mest kolla så vi har någon chans att få plats.
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Glömde givet vis nummrena hemma idag, men hittade mailadressen till lysingsbadet så har mailat dem och väntar bara på svar..
 

lande

kick4pleasure
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Kalmar
Hoj
R1 -07
Jag har nog inget att göra heller.. hoppas d blir ett gäng! skulle va kul
 

elmlund

Materialåkare
Gick med
2 Mar 2006
Ort
Växjö
Hoj
Aprilia RS 125 -07
Om ni verkligen vill FESTA så kan jag verkligen tipsa er om Grönhags Camping i Köpingsvik (5 km norr om Borgholm) På öland.

Där är det verkligen FEST hela helgen, men då tycker jag inte att ni ska ställa hojarna där för att det är väldigt mycket folk som är fulla som inget annat.

Elmlund
 

supercobra

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2005
Ort
nybro
Hoj
R1
Rafshagsudden och Stensö är bäst i kalmar om du fråga mig. men bäst när nog öland men det är mera som händer på öland. det heller att ha koll på sina saker sen bero det på vilken campin på öland med men midsommar är det rätt mycket på alla där. ekerum är bäst på öland det är rätt lugnt där. hoppas du hittar någon bra campin
 

strom_robert

Ström
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Alstermo
Hoj
zx-12r, xt 600e, kx 250
Vi har luggit på köpingsbaden nu i fem år, jag är 22 nu. Det brukar aldrig vara några problem att tälta men stugorna är det 25 år på. Ska man supa skallen i bitar så är det köpingsbaden, grönhag och gröndal som gäller, alla tre ligger jämte varandra längs stranden. Ett tips är att inte ha hojen där....

man ska nog komma på torsdagen med tanke på att typ alla södra sveriges ungdommar åker dit, förutom dom som sticker till halmstad.
 
Last edited:

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Vi har luggit på köpingsbaden nu i fem år, jag är 22 nu. Det brukar aldrig vara några problem att tälta men stugorna är det 25 år på. Ska man supa skallen i bitar så är det köpingsbaden, grönhag och gröndal som gäller, alla tre ligger jämte varandra längs stranden. Ett tips är att inte ha hojen där....

man ska nog komma på torsdagen med tanke på att typ alla södra sveriges ungdommar åker dit, förutom dom som sticker till halmstad.

Men om man ska ha hojen i närheten och inte supa skallen i bitar utan bara ha trevligt? vilken camping gäller då?
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Nu har jag mailat till campingarna, två i kalmar, två på öland och en i västervik. så väntar jag bara på svar. :)

Lande: du får ju nära och bra till vilken camping vi än väljer.. hihi
kanske kan ha det hemma hos dig i stället:p hihihihih

ska bli skönt att komma bort över midsommar..:)
 

strom_robert

Ström
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Alstermo
Hoj
zx-12r, xt 600e, kx 250
På öland kan man bo på klinta som också ligger i köpingsvik den är betydligt lugnare (tror den är lite religös)

Annars så är raffshagen i kalmar helt ok. Dock brukar det vara högre åldersgränser på dessa vid midsommar.
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
På öland kan man bo på klinta som också ligger i köpingsvik den är betydligt lugnare (tror den är lite religös)

Annars så är raffshagen i kalmar helt ok. Dock brukar det vara högre åldersgränser på dessa vid midsommar.

religös.. hahaha ska vi sitta och be på midsommar :D :D :D be om förlåtelse för våra synder..
hahahahahaha nä tror inte det.. jag tar hellre en sup än att ber till något som inte finns.. hahahaha
 

Conza

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2006
Ort
Emmaboda
Hoj
1000RR -08
Nu har jag mailat till campingarna, två i kalmar, två på öland och en i västervik. så väntar jag bara på svar. :)

Lande: du får ju nära och bra till vilken camping vi än väljer.. hihi
kanske kan ha det hemma hos dig i stället:p hihihihih

ska bli skönt att komma bort över midsommar..:)

Ett tips är o kolla på blocket.se efter rum i borgholm.. sök på fritidsboende /uthyres/borgholm... brukar ligga på runt 200kr/natt pers.
Fördelen är att det oftast finns en trädgård som du kan ställa hojen lite mer skyddat på + att man slipper vakna upp av att nån idiot står o pissar på tältduken medans hans polare sätter på hojen..
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top