Gubbarna i polismundering bad så snällt
du e för snäll.. :tunga
hihihi
men men finns alltid bussar
Gubbarna i polismundering bad så snällt
Vad bättre kan man göra på en midsommar om inte vara på en motorbana?
Själv ska jag till Nurburgring å tävla i IDM.
Hoppas ni får bra väder dit ni åker!
Johan
ja ha inte heller nått för mig på midsommar kan ju iofs köra hoj heeeeeela den dan.
fan låter ju som en bra idé, jag hakar på
Absolut...låter kalasbra ju tjejenDet är ju faktiskt ett rätt bra förslag, vi lär ju nästan vara ensamma ute på vägarna i alla fall på kvällen
Ska vi ta med picknickkorg med sill och lättöl då?
hej jag tänkte bara säga att kalmar har en fin campin, stensö heter den. ligger vid havet. eller åker man över till öland där finns det många fina plaster att sova över på. om ni ska till borgholm ska ni in på strand det är det bästa på öland. ute på gatan och paker är det mest ungdomar som vill slås på öland tyvär. men att hyra en stuga eller tälta på öland är inte fel. synd att jag jobbar annars kunde jag varit med kommer nytt år snart hoppas ni få det bra i midsommar
Jag har nog inget att göra heller.. hoppas d blir ett gäng! skulle va kul
Vi har luggit på köpingsbaden nu i fem år, jag är 22 nu. Det brukar aldrig vara några problem att tälta men stugorna är det 25 år på. Ska man supa skallen i bitar så är det köpingsbaden, grönhag och gröndal som gäller, alla tre ligger jämte varandra längs stranden. Ett tips är att inte ha hojen där....
man ska nog komma på torsdagen med tanke på att typ alla södra sveriges ungdommar åker dit, förutom dom som sticker till halmstad.
På öland kan man bo på klinta som också ligger i köpingsvik den är betydligt lugnare (tror den är lite religös)
Annars så är raffshagen i kalmar helt ok. Dock brukar det vara högre åldersgränser på dessa vid midsommar.
Nu har jag mailat till campingarna, två i kalmar, två på öland och en i västervik. så väntar jag bara på svar.
Lande: du får ju nära och bra till vilken camping vi än väljer.. hihi
kanske kan ha det hemma hos dig i stället hihihihih
ska bli skönt att komma bort över midsommar..
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|