Midsommar..

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
SV 650
Tjena

OM ni står ute med en fluffit medelålders typ så har jag ännu inget inplanerat inför midsommar, får hyra ut mina katter så de stackarna kan få mat i alla fall.

Annars får ni gärna tälta i min trädgård så kan ni få ett vildmarksäventyr bland allt ogräs :) medtag egen overall.
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Tjena

OM ni står ute med en fluffit medelålders typ så har jag ännu inget inplanerat inför midsommar, får hyra ut mina katter så de stackarna kan få mat i alla fall.

Annars får ni gärna tälta i min trädgård så kan ni få ett vildmarksäventyr bland allt ogräs :) medtag egen overall.

Du e så välkommen att följa med såå:)
 

lande

kick4pleasure
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Kalmar
Hoj
R1 -07
Nu har jag mailat till campingarna, två i kalmar, två på öland och en i västervik. så väntar jag bara på svar. :)

Lande: du får ju nära och bra till vilken camping vi än väljer.. hihi
kanske kan ha det hemma hos dig i stället:p hihihihih

ska bli skönt att komma bort över midsommar..:)



Hehe jepp det får ja! jo visst kan vi va hos mej.. ja har precis blivit singel så ja e nöjd bara ja träffar folk...o tjejjer på hojj är ju inte direkt dåligt sällskap :D
men om vi ska välja på öland o kalmar så är nog öland roligare hehe
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Hehe jepp det får ja! jo visst kan vi va hos mej.. ja har precis blivit singel så ja e nöjd bara ja träffar folk...o tjejjer på hojj är ju inte direkt dåligt sällskap :D
men om vi ska välja på öland o kalmar så är nog öland roligare hehe

ja vi får se, väntar på svar från öland och kalmar fortfarande..
harfått svar från lysingsbadet (västervik)
och de vill jätte gärna ta emot oss.. men de her endast tältplatser kvar.

Man kan ju få ett billigt tält på ÖB..
 

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
De där engångstälten på öb duger utmärkt, tror tom med att det var nåt erbjudande nu så de inte kostade mer än 149:- istället fär 199:-.
Lätta att ta med på hojen är de också. Med lite silver tejp kan du fästa det nästan varsomhelst. :yoparty

Angående västkusten är väl de också ett bra förslag. Vet förstås inte hur det är att fira midsommar där men efter att ha bott där i nästan två är vet jag att det enbart finns trevliga människor där. :tummenupp
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
De där engångstälten på öb duger utmärkt, tror tom med att det var nåt erbjudande nu så de inte kostade mer än 149:- istället fär 199:-.
Lätta att ta med på hojen är de också. Med lite silver tejp kan du fästa det nästan varsomhelst. :yoparty

Angående västkusten är väl de också ett bra förslag. Vet förstås inte hur det är att fira midsommar där men efter att ha bott där i nästan två är vet jag att det enbart finns trevliga människor där. :tummenupp

ja om någon vill kolla upp något ställe på västkusten så följer jag gärna med dit..
 

Ronnie_69

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR1000-08 Banhoj suzuki k3
Skaffa en båt o ut till skärgården för fan...
Sill o brännvin hela dagen.
 

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Skåne
Hoj
HADE EN R1a..
Blev lite sugen på att hänga med.. ja om det nu går bra :confused:
Har ni hittat något camping i nu ???
 

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Ort
Höör
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
De där engångstälten på öb duger utmärkt, tror tom med att det var nåt erbjudande nu så de inte kostade mer än 149:- istället fär 199:-.
Lätta att ta med på hojen är de också. Med lite silver tejp kan du fästa det nästan varsomhelst. :yoparty

Angående västkusten är väl de också ett bra förslag. Vet förstås inte hur det är att fira midsommar där men efter att ha bott där i nästan två är vet jag att det enbart finns trevliga människor där. :tummenupp

Köp på harald nyborg eller rusta.. 99 kr.. eller netto.. varför lägga mer påengar än man behöver.. själv ska ja upp till öland men e' tråkig å lämnar hojjen hemma.. blir alldeles för mycket alkohol för att den ska få va med...
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Blev lite sugen på att hänga med.. ja om det nu går bra :confused:
Har ni hittat något camping i nu ???

klart du får hänga på, ju fler destu roligare=)

nä inte än.
men vet att västervik har plats men den ända jag fått svar ifrån, väntar på svar från två i kalmar och två på öland.
 

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Ort
Höör
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
tack så mycket:)
ja fast borgholm vill inte ha in ungdomar (jag klassas ju tyvärr som det) annars e det väl lite blandade åldrar.
men har hittat en i kalmar men ska kolla upp Stensö.

hör mig för i morgon hur det ser ut med bokninger på:
Kalmar: Rafshagsudden och Stensö
Västervik: Lysingsbadet
Blekinge: Sturukö och Dragsö

mest kolla så vi har någon chans att få plats.

Köpingsvik har en del campingar där vi ungdommar får komma in.. inte långt till borgholm heller.. bara ett tips.. ja ska ju dit så.. :yoparty
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
ja om någon vill kolla upp något ställe på västkusten så följer jag gärna med dit..

Då min sambo jobbar o dom allra flesta har för avsikt att supa skallen i bitar och jag själv inte vill ta sådär grymt mycket, så är alternativen inte många, är västkusten intressant så finns det nog en till här som gärna åker en sväng på midsommar för att sedan korka upp nån bira på kvällningen.
 

elmlund

Materialåkare
Gick med
2 Mar 2006
Ort
Växjö
Hoj
Aprilia RS 125 -07
På öland kan man bo på klinta som också ligger i köpingsvik den är betydligt lugnare (tror den är lite religös)

Annars så är raffshagen i kalmar helt ok. Dock brukar det vara högre åldersgränser på dessa vid midsommar.


Klinta Camping är uppdelat i 2 olika campingar, därav den ena är religös. Men det är inget man märker av.

Har sommarstuga precis ovanför Klinta Camping så jag vet :)

Elmlund
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Har fått svar från
Lysingbadet i Västervik tältpriser på 200:- till 255:- per tält och natt.

Rafshagsudden i Kalmar (som vill ha det lite lugnare)


Jag ringde till två st campingar på öland
Talluddens camping (familjecamping) 120:-/natt/tält

Grönhags Camping (hon varnade för extremt mycket ungdomar och festande) 1200:- för 4pers/tält torsdag till söndag

RÖSTNING!?!??!?
vilken camping vill ni på?
det får bli någon av dessa fyra, för jag har inte tid att ringa runt till fler. Men här har vi ju ändå en del att välja på..
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top