Hoppas ni får en trevlig midsommar i västervik.
Får se om man lyckas hålla sig körklar till lördagen så att man kanske kan kika ut o kolla till er iaf.. Cheers
du kanske kan visa oss fina vägar runt omkring västervik
Hoppas ni får en trevlig midsommar i västervik.
Får se om man lyckas hålla sig körklar till lördagen så att man kanske kan kika ut o kolla till er iaf.. Cheers
Har ni förbokat ngn plats o vilket område isf eller chansar ni på att boka när ni kommer fram ringde precis till dem o beroende på vilket man gjorde så kunde man i värsta fall hamna ihop med lite husvagnar o på elplats o liknande kanske lite roligare om man åtminstone hamnar i samma område så man slipper ropa i megafon till varandra på campingen ju
ja se vad du kan göra.
tror du att du vill med även om du får köra själv?
vi kan ju köra tillsammans på hemvägen.
men om du hinner så får du gärna köra med oss..
vi har inte bestämt oss när vi kör än.
Precis. vi bokat inte utan vi tar omarkerade tältplatser.. så kommer vi ju sidan om varandra
Är ju alltid roligare med sällskap. Hojta till när du vet ungefär när ni kör så ska jag se om jag kan sluta lite tidigare. Kan isf ta med packningen på jobbet och köra direkt därifrån.
Nu när jag tänker efter så är jag ganska säker på att jag inte kan sluta innan lunch iaf
Bikerträff Vart har vi västarna, Ska försöka få med mig en kollega också detta kan ju bli något riktigt bra..
ja men vi kan nog köra så där vid 12-13 tiden om du kan komma ifrån så pass?!
TÄLT:
1. hojbrud tält1
2. Bandittjej tält 1
3. JesperN
4. astrosmurf_79 tält 2
5. Stillne
6. Stillne's Kompis
Ska bara iväg o inhandla ett lätt tält som tar lite plats under transport sen är jag med i matchen.
Haha tur man rör på sig då när Skånefolket kommer, är det nån som vill ha guidning i Västervik under övriga helgen är jag free!
Klar jag ska tälta. Tältet är framplockat.
Men det har dock uppstått lite problem. Var tydligen kundbesök på torsdag och då brukar man inte komma från jobbet förrän 20:00. Dock inte klart om jag behöver vara med hela dagen. Får reda på det i eftermiddag men får tills dess stå lite inom parantes på listan.
Om det nu löser sig så har jag gått och funderat på en vuxenfråga. Nämligen ang. midsommar maten. Tänker ni släpa med er den härifrån eller ni chansar på att det finns kvar något i affärerna när ni kommer upp?
Oj, vad hände med alla andra.
Hade räknat med att övertala en polare att följa med så där var nån man kände men gav nu upp.
Det där huset fungerar alldeles utmärkt för mig, även om campingkänslan försvinner.
Förövrigt så har det löst sig på jobbet. Det var inte mina kunder som skulle komma. Måste börja anteckna när alla möte och grejer är.
Så jag kan sluta nångång kring lunch.
Stugan är bokad.
ligger på Skomakaregatan i Västervik.
Slappa du vet väl var det är...
de som jag vet hänger med är:
1.hojbrud
2. Bandittjej
3. JesperN
4. Racersmurf
5.
6.
7.