Midsommar..

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Ort
Hova
Hoj
Blå kawa ZR 7S
Har ni förbokat ngn plats o vilket område isf eller chansar ni på att boka när ni kommer fram ringde precis till dem o beroende på vilket man gjorde så kunde man i värsta fall hamna ihop med lite husvagnar o på elplats o liknande kanske lite roligare om man åtminstone hamnar i samma område så man slipper ropa i megafon till varandra på campingen ju
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Har ni förbokat ngn plats o vilket område isf eller chansar ni på att boka när ni kommer fram ringde precis till dem o beroende på vilket man gjorde så kunde man i värsta fall hamna ihop med lite husvagnar o på elplats o liknande kanske lite roligare om man åtminstone hamnar i samma område så man slipper ropa i megafon till varandra på campingen ju

Precis. vi bokat inte utan vi tar omarkerade tältplatser.. så kommer vi ju sidan om varandra:)
 

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
ja se vad du kan göra.
tror du att du vill med även om du får köra själv?
vi kan ju köra tillsammans på hemvägen.

men om du hinner så får du gärna köra med oss..
vi har inte bestämt oss när vi kör än.

Är ju alltid roligare med sällskap.:) Hojta till när du vet ungefär när ni kör så ska jag se om jag kan sluta lite tidigare. Kan isf ta med packningen på jobbet och köra direkt därifrån.
Nu när jag tänker efter så är jag ganska säker på att jag inte kan sluta innan lunch iaf
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Är ju alltid roligare med sällskap.:) Hojta till när du vet ungefär när ni kör så ska jag se om jag kan sluta lite tidigare. Kan isf ta med packningen på jobbet och köra direkt därifrån.
Nu när jag tänker efter så är jag ganska säker på att jag inte kan sluta innan lunch iaf

ja men vi kan nog köra så där vid 12-13 tiden om du kan komma ifrån så pass?!

Bikerträff :D Vart har vi västarna, Ska försöka få med mig en kollega också detta kan ju bli något riktigt bra..

låter mycket bra:D


Glöm inte att skriva upp er....
 
Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Haha tur man rör på sig då när Skånefolket kommer, är det nån som vill ha guidning i Västervik under övriga helgen är jag free!:)
 

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Ort
Hova
Hoj
Blå kawa ZR 7S
tack för tipset kanske kan slippa släpa eländet dit då räcker att städa bort det efteråt alltså
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Haha tur man rör på sig då när Skånefolket kommer, är det nån som vill ha guidning i Västervik under övriga helgen är jag free!:)

Ja jag tänkte att du kanske kunde visa en liten LUGN runda...
visa små fina vägar runt om i västervik=)

kommer du inte ut och firar midsommar oxå?

TÄLT:
1. hojbrud tält1
2. Bandittjej tält 1
3. JesperN (ska inte du oxå tälta?) Tält 2
4. astrosmurf_79 tält 3
5. LiCrO
6. LiCrO's Kolegor
 
Last edited:

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
Klar jag ska tälta. Tältet är framplockat.

Men det har dock uppstått lite problem. :huvet Var tydligen kundbesök på torsdag och då brukar man inte komma från jobbet förrän 20:00. :huvet Dock inte klart om jag behöver vara med hela dagen. Får reda på det i eftermiddag men får tills dess stå lite inom parantes på listan.

Om det nu löser sig så har jag gått och funderat på en vuxenfråga. Nämligen ang. midsommar maten. Tänker ni släpa med er den härifrån eller ni chansar på att det finns kvar något i affärerna när ni kommer upp?
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Klar jag ska tälta. Tältet är framplockat.

Men det har dock uppstått lite problem. :huvet Var tydligen kundbesök på torsdag och då brukar man inte komma från jobbet förrän 20:00. :huvet Dock inte klart om jag behöver vara med hela dagen. Får reda på det i eftermiddag men får tills dess stå lite inom parantes på listan.

Om det nu löser sig så har jag gått och funderat på en vuxenfråga. Nämligen ang. midsommar maten. Tänker ni släpa med er den härifrån eller ni chansar på att det finns kvar något i affärerna när ni kommer upp?

om du nu skulle komma iväg senare så får du ju köra själv.. bara du kör försiktigt det e riktigt mycket trefik på torsdagskvällen innan midsommar.

ja vi släpar inte med oss mat utan vi tar vad som finns kvar..
tror nog vi kan hitta lite sill potatis och jordgubbar..
dock om man vill ha en sup till bör nog det medtagas själv hihi
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Tråkiga nyheter...
lysingbadet har ändrat sig. och ingen som inte är över 25 får campa på campingen utan målsmans sällskap.

men jag ska hitta något annat.
Lysingsbadet vet oxå om att de nyss tappade 10 gäster
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Har rint till Turistbyrån i Västervik och det finns ett hus i västervik (ägaren har själv motorcykel så parkering finns)
det kostar 2100:- torsdag till söndag
där är 7 st sängplatser
och vi e väl 6 stycken än så länge.
och om vi nu e 7 stycker blir det bara 300kr per person för hela helgen.. och det e billigare än campingen..

jag vill gärna ha så snabbt svar som möjligt och veta om vi ska ta huset som ligger ganska centralt (500m till centrum)
tack
Sabina
smsa gärna om ni vill så får jag snabbt reda på svaret.
0708730558
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Stugan är bokad.
ligger på Skomakaregatan i Västervik.
Slappa du vet väl var det är...

de som jag vet hänger med är:

1.hojbrud
2. Bandittjej
3. JesperN
4.
5.
6.
7.

finns bara 7 sovplatser
 

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
Oj, vad hände med alla andra. :va
Hade räknat med att övertala en polare att följa med så där var nån man kände men gav nu upp.

Det där huset fungerar alldeles utmärkt för mig, även om campingkänslan försvinner.

Förövrigt så har det löst sig på jobbet. Det var inte mina kunder som skulle komma. :gnissla Måste börja anteckna när alla möte och grejer är.
Så jag kan sluta nångång kring lunch.
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Oj, vad hände med alla andra. :va
Hade räknat med att övertala en polare att följa med så där var nån man kände men gav nu upp.

Det där huset fungerar alldeles utmärkt för mig, även om campingkänslan försvinner.

Förövrigt så har det löst sig på jobbet. Det var inte mina kunder som skulle komma. :gnissla Måste börja anteckna när alla möte och grejer är.
Så jag kan sluta nångång kring lunch.

perfekt:)
men om du vill kan du fortafarande fråga din polare..
än e vi inte 7..
e väl 6 stycken om alla som va sugna kommer..
 

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Ort
Hova
Hoj
Blå kawa ZR 7S
Stugan är bokad.
ligger på Skomakaregatan i Västervik.
Slappa du vet väl var det är...

de som jag vet hänger med är:

1.hojbrud
2. Bandittjej
3. JesperN
4. Racersmurf
5.
6.
7.

finns bara 7 sovplatser

Fortfarande intresserad och tänkt åka till Västervik så hoppas man är välkommen även om man inte känner ngn av er andra så då är ju detta ett ypperligt tillfälle att lära känna lite fler som också kör cykel ju.:)
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top