Midsommar..

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Fortfarande intresserad och tänkt åka till Västervik så hoppas man är välkommen även om man inte känner ngn av er andra så då är ju detta ett ypperligt tillfälle att lära känna lite fler som också kör cykel ju.:)

Jag räknade givet vis med dig:)

1.hojbrud
2. Bandittjej
3. JesperN
4. Racersmurf
5.
6.
7.
 

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Ort
Hova
Hoj
Blå kawa ZR 7S
men vilken tid tror ni på ett ungefär att ni kommer till V-vik då, jobbar som sagt även torsdag jobbar dock på att få sluta tidigare dvs tjatar på chefen, för hel ledig dag var inte precis ngt att hoppas på just nu kan man säga men om ngn ville fick man säkert jobba hela midsommar fick jag som svar när jag började prata om semester på torsdag
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
men vilken tid tror ni på ett ungefär att ni kommer till V-vik då, jobbar som sagt även torsdag jobbar dock på att få sluta tidigare dvs tjatar på chefen, för hel ledig dag var inte precis ngt att hoppas på just nu kan man säga men om ngn ville fick man säkert jobba hela midsommar fick jag som svar när jag började prata om semester på torsdag


hehe oki vi får hoppas på det bästa:)
annars har vi kanske maten klar när du kommer=)

vi kör nog vid lunchtid från skåne någon stans.
då kom ju Jesper loss oxå.

och turistbyrån har öppet till 18. annars lämnade de ut nycklen till taxibolaget så kunde vi hämta den där.

men tror att om vi köra 12 så e vi nog där närmare 18. för jag har planerat att köra lugnt.. det e sommarens mest trafikerade dag.
 

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Ort
Hova
Hoj
Blå kawa ZR 7S
ok då vet jag, själv startar jag ngn gång mellan 12 - 15 o gissar på att minst 4 timmar tar det ska både köra ganska lungt plus försöka hitta alternativa vägar med 70 som hastighetsgräns de brukar vara lite roligare o kurvigare så man slipper de raka o tråkiga E 20 o E 4:an där alla husvagnar kommer att trängas.
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
ok då vet jag, själv startar jag ngn gång mellan 12 - 15 o gissar på att minst 4 timmar tar det ska både köra ganska lungt plus försöka hitta alternativa vägar med 70 som hastighetsgräns de brukar vara lite roligare o kurvigare så man slipper de raka o tråkiga E 20 o E 4:an där alla husvagnar kommer att trängas.

det blir bra
du kan ju pma mig ditt nummer så vi vet att inget händer dig under resan, så ses vi i västervik på Skomakaregatan.
om du vill skriva ut karta.
 

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Skövde
Hoj
ER6n
1.hojbrud
2. Bandittjej
3. JesperN
4. Racersmurf
5. LiCrO Ev.. en till. Kommer sent på Torsdagen eller tidigt på Fredagen,Jobb :(
7.
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
två platser kvar, först till kvarn

1. hojbrud
2. Bandittjej
3. JesperN
4. Racersmurf
5. LiCrO Ev.. en till. Kommer sent på Torsdagen eller tidigt på Fredagen,Jobb :(
6.
7.
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
upp upp upp!!!!!
tiden går och två platser kvar..
häng på om du inte har något att göra
 

DiegoForlan

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Yamaha YZF R6
tycker det här ser ut att kunna bli kul... :)
Har nu ändrat i kalendern att det är "nästan" ett måste att komma ut fredag ;)
Men som sagt.. DÅ min kalender ser ut som riksdagens så vet man aldrig va som händer.. :)
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
tycker det här ser ut att kunna bli kul... :)
Har nu ändrat i kalendern att det är "nästan" ett måste att komma ut fredag ;)
Men som sagt.. DÅ min kalender ser ut som riksdagens så vet man aldrig va som händer.. :)

när du ändå bor i västervik kan du ju komma ut när som vi ska ju vara där torsdag till söndag:D
 

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
jag och bandittjej utgår från teckomatorp typ.

om vi möts i gårdstångarondellen vid eslöv. det e ju på e6an
vet du var det är?

e6:an? inte en aning. Är det e22:an du menar, och är det isf den 2 filiga rondellen där 104:an och e22:am korsas. Finns väl en stor shell mack också.

Kan köra tidigast 12 från malmlö.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Men fan vad kul detta verkar...!!

me jag har ju ingen hoj... :s Om jag inte kan låna den lilla Er-6an ett tag till...

bah, vad sugen jag blev nu!
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
e6:an? inte en aning. Är det e22:an du menar, och är det isf den 2 filiga rondellen där 104:an och e22:am korsas. Finns väl en stor shell mack också.

Kan köra tidigast 12 från malmlö.

hmm det är en 2 filig rondell ja och där ligger en shell mack lite inne bakom.. hmm men om det är 104an och e22 vet jag inte
vi kan ju kolla på det ikväll
 

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
hmm det är en 2 filig rondell ja och där ligger en shell mack lite inne bakom.. hmm men om det är 104an och e22 vet jag inte
vi kan ju kolla på det ikväll

Frågade en kollega från eslöv, och det var den jag menade. E22:an hette tidigare E66 där som lite onödigt vetande. :tummenupp
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Frågade en kollega från eslöv, och det var den jag menade. E22:an hette tidigare E66 där som lite onödigt vetande. :tummenupp

oki då vet vi var det är=)

men du kör direkt från jobb?!
slutar 12 iväg 12.15 på plats 12.30-45.
något sånt? så slipper vi stressa...

och så stannar vi nog i växjö och äter lite. så vet du det. kanske kan trycka i dig lite så du klarar dig..
hör av dig om det är något annat som uppstår.
 

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Ort
Hova
Hoj
Blå kawa ZR 7S
Äntligen fick jag klart att jag fick sluta 11:00 imorgon istället för 13:30 + ledig första natten nästa vecka, så slipper alltså börja jobba söndagkväll 22:00 gött med en liten långhelg o lite cykelåkande o så strax iväg o äta mammas pannkakor nu saknas bara jordgubbsglassen!
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top