FRiLLA
Kalas
Hur många mil har ni hunnit o klämt i år då ?? Själv gick jag över 500 mils sträcket efter 20 härliga regn mil idag =P Är det normalt eller ligger man efter ?
FRiLLA skrev:Hur många mil har ni hunnit o klämt i år då ?? Själv gick jag över 500 mils sträcket efter 20 härliga regn mil idag =P Är det normalt eller ligger man efter ?
FRiLLA skrev:Hur många mil har ni hunnit o klämt i år då ?? Själv gick jag över 500 mils sträcket efter 20 härliga regn mil idag =P Är det normalt eller ligger man efter ?
Hur fan hinner du med 500 mil på en vår som har regnat bort, jag är lite impad faktiskt. Rättstavningsmaffian ska du inte bry dig om, dom har väl inget annat för sig. fan vet om jag har stavat rätt här.FRiLLA skrev:srry för att man stavar som ett arsle ,men min frågan har faktiskt en mening.
Kollat lite efter en ny hoj och ingen av dom hojarna som var 2 år gamla hade gått över 350 mil. Så därför vill jag se lite om det kanske är normalt att inte köra mera .Tycker inte att jag bor på hojen direkt men lägger endå 500 mil på en vår. plzz ingen kritik på min stavning nu va =P
själv har man endast åkt sisådär 100 mil än i årFRiLLA skrev:Hur många mil har ni hunnit o klämt i år då ?? Själv gick jag över 500 mils sträcket efter 20 härliga regn mil idag =P Är det normalt eller ligger man efter ?
FRiLLA skrev:Är man tvungen att åka så spelar regn ingen roll =).Men angående fusk då ? köper folk hellre en 01:a på 150mil istället för tex en fullservad 04:a på 1500 mil ??
Matin skrev:Folk fuskar friskt med antal mil. Det är inte för inte som alla dessa "cykeldatorer" blivit så poppis....
Man får lita på ens eget omdömme och lägga ihop två å två och en tredje och kolla över däck och bromsskivor och ställa det i förhållande till antal "körda" mil osv.
FRiLLA skrev:srry för att man stavar som ett arsle ,men min frågan har faktiskt en mening.
Kollat lite efter en ny hoj och ingen av dom hojarna som var 2 år gamla hade gått över 350 mil. Så därför vill jag se lite om det kanske är normalt att inte köra mera .Tycker inte att jag bor på hojen direkt men lägger endå 500 mil på en vår. plzz ingen kritik på min stavning nu va =P
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|