*BigRed*
Classic Rockin' Christmas Rules!!
Sluta skäm ut er o hela sporthojs Swe!! Räjsa INTE mot turbobilar med bara 600cc =>
Sluta skäm ut er o hela sporthojs Swe!! Räjsa INTE mot turbobilar med bara 600cc =>
Drago chas raced cars and won every time, but they allways film with cameras with to low fps.
de är ju en jädrigt grym bil vad man än tycker! och hojjarna fick ju pisk
En bil med 800hk/950nm SKA vara snabb.
Skulle jag på min hoj bli dragen av en toktrimmad bil helt utan komfort och som kräver städigt service skulle jag inte bry mig så mycket faktiskt men visst är bilen snabb för sitt syfte. Korta rejs helt enkelt och absolut inget bruksfordon. En sporthoj är inga problem att använda dagligen med långa dagsturer när man känner för det.
Det visar bara hur snabb en origalhoj faktiskt är.
Ska bli kul nu i Oktober när nya ZZR1400 presenteras. Kanske får den 220hk, 230hk eller kanske ännu mer ?
Kommer bli riktigt giftig i alla fall.
Aprilia RS125...?!
ja, hur man än vrider o vänder på det så går den bilen äckligt bra... o skit bakom styret vet ja inte... vilken idiot som helst kan gasa rakt fram... det går knappt o göra fel... jag som kör på fightern ger fullt på 2an o går på slangen i andra recet i filmen.. så jag ger fullt det kan ja lova.. man vill ju inte bli ifrånåkt av en biljävel lixom hehe
de är ju en jädrigt grym bil vad man än tycker! och hojjarna fick ju pisk
p.s ska man jämföra att de finns värre hojjar som skulle dratt honom så finns de ju värre bilar med t.ex en bugatti veyron ss, den går ju rätt bra
[YOUTUBE-ID]5BT2JjzHa-c[/YOUTUBE-ID]
UGR 1500 whp Gallardo + diverse "special parts" släpar ca 30 Mph efter.
Inget har kunnat matcha denna hoj än så länge i US
Jaha? Jmfrt med vad?
Så mycket jag älskar hojar,om det i nån form e oklart oavsett vad man nu hittar på,så e 4 hjul alltid snabbare än 2.
Nu vet jag inte vilka snabba bilar du kört men bara för att den är snabb behöver den verkligen inte sakna komfort eller behöva service varje helg.
Och dagsturer på 100mil+ går också fint, det har jag provat
[YOUTUBE-ID]5BT2JjzHa-c[/YOUTUBE-ID]
UGR 1500 whp Gallardo + diverse "special parts" släpar ca 30 Mph efter.
Inget har kunnat matcha denna hoj än så länge i US
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |