Ja, det märks tydligare.3115514så det blir så när man kör ostrypt?
Hahah!3115554men den blir vell inte direkt sämre än innan?
Med ketchupeffekten menar man att de först händer väldigt lite en stund innan man kommer upp i varv då det börjar röra på sig.. jag tycker det är rätt gött me ketchupeffekten men det är min åsikt
så det blir så när man kör ostrypt?
Med ketchupeffekten menar man att de först händer väldigt lite en stund innan man kommer upp i varv då det börjar röra på sig.. jag tycker det är rätt gött me ketchupeffekten men det är min åsikt
Ta en cbr 125! 2-taktare låter som en moppe och 4-taktare som en motorcykel. Måste byta kolv på 2-taktare oftare. Det ända som är bättre med 2-taktare är att den går snabbare. thats it.
klart annars skulle jag inte skriva?
Hur var det nu igen... 2-taktare är gjorda för att gå snabbt men inte 4-takt (Copyright Hangman )Ta en cbr 125! 2-taktare låter som en moppe och 4-taktare som en motorcykel. Måste byta kolv på 2-taktare oftare. Det ända som är bättre med 2-taktare är att den går snabbare. thats it.
Hur var det nu igen... 2-taktare är gjorda för att gå snabbt men inte 4-takt (Copyright Hangman )
Hur kan 2-taktare vara gjorda att gå snabbt om dom skär/går sönder om man inte byter kolv på runt 1000 mil om man max kör den?
Ta en cbr 125! 2-taktare låter som en moppe och 4-taktare som en motorcykel. Måste byta kolv på 2-taktare oftare. Det ända som är bättre med 2-taktare är att den går snabbare. thats it.
Jag som trode det var mopparna som försökte låta som 125ernaTa en cbr 125! 2-taktare låter som en moppe och 4-taktare som en motorcykel. Måste byta kolv på 2-taktare oftare. Det ända som är bättre med 2-taktare är att den går snabbare. thats it.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|