Maverick
VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Min hoj lite smått demolerad efter ha gått igenom en vägskylt o kapat småträd o skalat bort lite bark på två granar.. såg den för första gången efter kraschen igår.. o för sista gången idag..
körde iofs me halvförsäkring.. men visst de kostar en del för försäkringsbologet nu ändå..NR.31 skrev:Det e ju skitbra att mörda många R1r,försäkringspremierna e ju svinhöga ändå!!!!!!Ta en förarkurs!!!!!!!! :kocko
Tjena hej mr perfect.. så du har aldrig gjort misstag i ditt liv eller??NR.31 skrev:Typiskt "chippar",klantarsel!!!!!!!!!!!!
Va fan yrar du om?? skulle inte du utnyttja din trafikförsäkring om du krocka o bli skadat för livet eller?? Hur fan tänker du???NR.31 skrev:Jovisst,Swedie men jag misstänker att du inte utnyttjar försäkringen eller har jag fel?
NR.31 skrev:Det e ju skitbra att mörda många R1r,försäkringspremierna e ju svinhöga ändå!!!!!!Ta en förarkurs!!!!!!!! :kocko
NR.31 skrev:Det e ju skitbra att mörda många R1r,försäkringspremierna e ju svinhöga ändå!!!!!!Ta en förarkurs!!!!!!!! :kocko
Vad menar du me "chippar"?? om du tror att jag slagit över på en wheelie så e du riktigt fel ute!!! jag körde av vägen efter ett styrwobbel o punka på bakdäcket..NR.31 skrev:Typiskt "chippar",klantarsel!!!!!!!!!!!!
NR.31 skrev:Ja de va ju synd att du blev skadad för resten av livet .Men med tanke på ditt inlägg så verkade ju du nästan stolt över ditt verk med tanke på bilderna.Det måste varit en halvdan kurs du varit på förresten,eller?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|