Det är det som är problemet. Han har aldrig fått krypa till..
bara jag som inte blir förvånad att det är t4pp3r ?
nu ska ni inte va såna
det räcker att det är min projekttråd som är på 17 sidor skitsnack....
Det är det som är problemet. Han har aldrig fått krypa till..
bara jag som inte blir förvånad att det är t4pp3r ?
du är tamej fan ännu dummare än jag trode om du inte förstår att snack om oljor inte passar in i en projekttråd....
hur går de med moppen igge? rullar den än?
nu ska ni inte va såna
det räcker att det är min projekttråd som är på 17 sidor skitsnack....
asså jag skulle alldrig våga vara med den där snubben IRL..bara jag som inte blir förvånad att det är t4pp3r ?
Haha du är för skön ta en Ipren mot din mensvärk, som sagt rosen kan komma och ta bort alla inlägg,
Sry Igge.
Synd att det inte va 17 sidor till.
Btw Så var det Igge som börja snacka om oljor i sin egen tråd.
Rullar och rullar...
Målet är att testa den i endurospåret under jullovet. Besiktning kommer när det känns som det är möjligt/behövs.
Kvar för enduro:
Bromsslang och eventuellt fixa de sista glappet i länkaget. Tror inte bromsljus och sånt är krav i spåret.
För besiktning:
Bromsljus, tuta, hastighetsmätare och så kanske vi fixar stöd och gatgodkända däck.
Allt glapp blir man inte av med i länkaget där blir alltid lite kvar, plockar du ut en ny cykel har du efter 10h en del glapp.
Skall du köra E-reg så räcker det med bromsljus på bakbromsen, bromsljuskontakt är standard och kostar en hundring.
Tutan räcker med att köpa en cykeltuta (ja de där med en gummibälg man trycker på) och montera för besiktningen.
GG stöd är värdelösa och rätt dyra att köpa som reservdel så skippa det och luta den mot saker istället.
Allt glapp blir man inte av med i länkaget där blir alltid lite kvar, plockar du ut en ny cykel har du efter 10h en del glapp.
Skall du köra E-reg så räcker det med bromsljus på bakbromsen, bromsljuskontakt är standard och kostar en hundring.
Tutan räcker med att köpa en cykeltuta (ja de där med en gummibälg man trycker på) och montera för besiktningen.
GG stöd är värdelösa och rätt dyra att köpa som reservdel så skippa det och luta den mot saker istället.
Nix LV-reg, men jag har tänkt köra den i ett endurospår (inget på allmän väg) innan besiktning och då tror jag att jag klarar mig utan bromsljus, fast å andra sidan lär jag montera den främre när jag ändå byter bromsslang.
Angående glappet i länkaget så är det väl möjligt att det börjar glappa en del tidigt. Men nu har vi hittat ett ställe där det är glappt och vi har en lagersats hemma, så det känns lika bra att göra
Tuta har jag fått låna av en polare, ganska ful faktiskt. Frågan är om generatorn orkar driva den tutan, för jag tror nästan den hör till en bil eller nå.
Men min kusin ska se om han hittar sin andra tuta han fick med hojen, mycket mindre fast den kanske inte hittas eller fungerar
GGs stöd är fan svindyra Men funderar på att testa att låna KTMens under besiktningen
För enligt vissa är det krav.
Skall man harddra det sa ar stod ett krav vid registreringsbesikning men knappast nagot som kollas vid en vanlig besiktning. Dular knappast fa nerslag pa avsaknad av stod om du kommer med en endrohoj till SBP.
Varfor koppla in en stor eldriven tuta en enkel cykeltuta fungerar utmarkt och man aker anda inte omkring med tuta. Biltema tuta till barncykel 19:90 har jag besiktigat med manga ganger.
Ar dar nagot lager som ar slut i lankaget skall det givetvis bytas men forvanta dig inte att du blir av med allt glapp.
Jag besikta husan utan stöd. och med cykeltuta.
nej asså det var inte så jag menade, jag påpekade bara att det inte är några problem att besikta me dom grejorna.Kanske inte, men är det så enkelt att jag kan låna från min andra hoj så duger ju det, kostar inte mer än några minuter.
För att den eldrivna tutan är gratis
Kontakter finns redan (tror jag), knapp finns med.
Noterat
Va outlaw du är
Fungerar bilderna för dig förresten, de strulade väl till sig för dig förut?
nej asså det var inte så jag menade, jag påpekade bara att det inte är några problem att besikta me dom grejorna.
Och föresten vad ska dom göra om jag nu inte har ett "lagligt" stöd? anmäla mig?
Jadå bilderna fungerar, var nog hos min farsa som det trådlösa nätvärket hade gått och lagt sig.
jo men du sa ju att generaton kanske inte pallade.Jag förstog vad du menade, men som sagt, varför inte fixa grejerna när det är gratis
Okej, annars finns dom på bikepics
jo men du sa ju att generaton kanske inte pallade.
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|