Min Get Away In Vice City Film

BlueDevil

Whooot?
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
Aprilia rsw 125, yamha yz250
Hubbabubba skrev:
Öppna din Vice City mapp, öppna mappen data sen hittar du en fil som heter handling.
Högerklicka, egenskaper, öppna med, sen väljer du Notepad.
Du letar upp vilket fordon du vill ändra toppfart, acceleration och vikt osv. osv.
Längst upp på sidan står de olika saker som:
(N) TransmissionData.fMaxVelocity - Betyder toppfart och N:et markerar att det är på den du ska ändra...
Svårt att förklara men jag hoppas att du fattar :)

:banana

Edit: Har ni tänkt på att om man kollar riktigt noga så ser man att bananen har gröna armar å ben :banana

okey nu vet ja

Last edited:
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
fysatan vilken förbättring där blev! :skrämd

skitsnygg ducce

Bifogat

• ducati 1.jpg
    ducati 1.jpg
    24.4 KB · Visningar: 174

Therudeboy

Guest
nån som kör med "laglig" version av gta vice? behöver veta om jag måste byta cd crack eller lijande nu när den nya pacthen ska dit?

Mechanic_D

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ja
Therudeboy skrev:
nån som kör med "laglig" version av gta vice? behöver veta om jag måste byta cd crack eller lijande nu när den nya pacthen ska dit?

Jag har den mindre lagliga version och det funkade utmärkt för mej!

Therudeboy

Guest
hur ska jag göra nu då med catalogerna? byta ut dom helt eller vad????

Therudeboy

Guest
Hubbabubba skrev:
När du installerar tror jag man bara ska trycka på OK och lägga allt i Vice City mappen

Men det funkar ju inte för det kommer ju inte dit det ska :( någon annan som vet exakt??????????

Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
de nya modellerna är mycket mer detaljerade än dom gammla o snyggare me.... bilarna e skitnajs.
men ja har märkt att en bil e där nå knas me, när man går in i bilen öppnar han inte dörren utan går genom dörren! =/

Therudeboy

Guest
AdrenalineRush skrev:
de nya modellerna är mycket mer detaljerade än dom gammla o snyggare me.... bilarna e skitnajs.
men ja har märkt att en bil e där nå knas me, när man går in i bilen öppnar han inte dörren utan går genom dörren! =/

Bämwe 850 är bilen som krånglar,fast det är ganska hackigt för mig,är det så för någon annan?

Gick med
16 Mar 2003
Hoj
jag har osså lite problem me mitt vice city ibland nu =(.... har meckat me upplösning o inställningar så nu tror ja det e bra igen!
man installerar mapparna till mappen där vice city e installerat o trycker "ersätt"

BlueDevil

Whooot?
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
Aprilia rsw 125, yamha yz250
AdrenalineRush skrev:
jag har osså lite problem me mitt vice city ibland nu =(.... har meckat me upplösning o inställningar så nu tror ja det e bra igen!
man installerar mapparna till mappen där vice city e installerat o trycker "ersätt"

ska man lägga de man har laddat ner till mappen där man har instaletrat spelet :p altså ska man ersäta mappen "models, data"

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring