Mechanic_D
Ny medlem
Therudeboy skrev:Det hackar som fan för mig nu
Va skumt!
Det funkar utmärkt för mej! Hackar LITE men de har de alltid gjort
BlueDevil skrev:ja tror att det berår på vilken dator eller upplösningen
Hubbabubba skrev:Fast det hackar lite mer än vad vanliga VC gör
AdrenalineRush skrev:jag har osså lite problem me mitt vice city ibland nu =(.... har meckat me upplösning o inställningar så nu tror ja det e bra igen!
man installerar mapparna till mappen där vice city e installerat o trycker "ersätt"
BlueDevil skrev:vad har ni för extraheraings program???
mitt stannar på gta3.img!!
Fluxir skrev:i GTA3.img finns alla modeller på bilarna det är egentligen bara den filen du behöver för att bilarna ska ändra utseende.. det kan dock bli lite buggit med för små hjul å sånt då... själv har ja modem hemma så ja kan inte ladda ner den där patchen.. känns som det tar ett tag å göra det... fan...
det finns en gta sajt.. det är www.gtasajten.com
själv har jag bara moddat vissa bilar. som tex sabre turbon det är numera en corvette.. fin som fan.. å min Deluxo är en Supra... å så har ja svenska polisbilar
Hubbabubba skrev:Har laddat hem Fraps nu men jag kan bara få kameravinkeln från hörnen av skärmen!
Hur gör man för att vinkeln ska vara i mitten av skärmen?
BlueDevil skrev:ändra upplösning... hade samma problem ett tag!
Hubbabubba skrev:Upplösningen i spelet? Isåfall vilken upplösning?
AdrenalineRush skrev:hur lägger man in nya enstaka bilar? ja fattade inte vart man skulle lägga filerna när ja tankat hem nårra skins =/
Fluxir skrev:du får ladda ner ett program som heter IMG tools. med det programmet öppnar du sedan GTA3.img filen som ligger i data å sedan trycker du på F2 å skriver i namnet på den bil du vill ersätta.. sedan ändrar du namnet på den bilen du vill ersätta exempelvis virgo till virgoORIGINAL (detta för att kunna få tillbaka originalet om det inte skulle funka som det ska) sedan trycker du på Commands och add så lägger du in den filen du ska ha där. OBS!!! den måste ha samma naman som den bil du vill ersätta
OBS!!!!! det finns alltid två filer till bilarna *.dff och *.txd du ska göra likadant på BÅDA!!!
BlueDevil skrev:
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |