honkiie skrev:mesigt att ändra storlek
Säg som det är, du vet inte hur man gör!
honkiie skrev:mesigt att ändra storlek
Det är en raskatt.RoLLER skrev:Jag tänker inte skaffa en raskatt. Blir nån non Norsk Skogskatt typ. Jag e ganska säker på vad jag vill ha nu. Tror jag....
Emmi skrev:Honkiie, ta bort din jävla bild eller förminska den, det går ju varken att läsa eller skriva normalt här, den bilden gör ju hela sidan konstig. :mad
exiteme skrev:Får väl sätta in en bild på kattungen som vi ska få hem nästa vecka. Det är en blandning Main coon / perser.
Just nu är vår döva skogis ensam sedan den andra katten dog i FIP. Han driver mig till vansinne. Jag får inte göra något utan att han ska vara med! När jag lägger mig på kvällen, ska han sova PÅ mig... Lite trångt och varmt med bebisen bredvid och katten ovanpå..
Emmi skrev:Det är en raskatt.
exiteme skrev:Lite trångt och varmt med bebisen bredvid och katten ovanpå..
Nänänä... Keyla flyttas över till sin säng och katten knuffas ner. Dessutom så behöver man väl inte bara mysa i sängenRoLLER skrev:Karln då? E han Prio #3 nu
exiteme skrev:Nänänä... Keyla flyttas över till sin säng och katten knuffas ner. Dessutom så behöver man väl inte bara mysa i sängen
RoLLER skrev:Varför då? Ni har säkert både matbord o soffa o golv o badrum o gästrum osv
Det duger gott åt han!
(Ditt första svar var MYCKET bättre
exiteme skrev:Nu var du snabb va?!
RoLLER skrev:Läste du igenom hela tråden och hittade ett inlägg från 2004 utan att se att Flamma77 redan har förklarat att det är en ras.
Men det e klart att det e en ras. Dom allra flesta förstod nog att jag menade en dyr katt.
Simp skrev:Honkie..
Vad har du matat din kisse med? Ryss femmor? Den var inget man vill möta i en mörk gränd...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|